AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #1 Skrevet 13. juli 2020 Jeg har en frekk svigerinne. Jeg prøver hardt å gjøre så godt jeg kan for å like henne men det går ikke. Hun har ikke gjort meg noe spesielt, egentlig, annet enn litt småløgner her og der, baksnakket meg og min mor og litt frekkheter. Hun blander seg i ting jeg gjør, lytter ikke alltid når man prater til henne, lager drama og er slitsom. Aldri likt henne men nå tar hatet over og det eneste jeg tenker på er at jeg misliker henne sterkt. Det er slitsomt. Alt hun sier blir feil og får meg til å i forsvar,hadde noen andre sagt det samme hadde jeg ikke brydd meg. Hva kan jeg gjøre? Jeg er sliten av å få røyk ut av hodet hver gang hun åpner kjeften.. Anonymkode: a8300...3ea
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #2 Skrevet 13. juli 2020 Kutt henne totalt ut. Det gjorde jeg med den fjotthøna av svigersøster jeg har. Deilig at jeg ikke blir dratt med i hennes dritt og drama lengre 🥰 Anonymkode: 3558f...769 6
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #3 Skrevet 13. juli 2020 Kutt henne ut eller begrens kontakten så mye som mulig. Jeg har en kjempe slitsom svigerinne selv, men vi har minimalt med kontakt. Ser hverandre 1-2 ganger i året. Og kommuniserer kun på SMS ellers. Anonymkode: 793a7...3de 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #4 Skrevet 13. juli 2020 Hold kontakten på et minimum, og ta deg sammen de få gangene du faktisk må. Man kan ikke bare viske ut familiemedlemmer. Anonymkode: 54d90...4cb
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #5 Skrevet 13. juli 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kutt henne totalt ut. Det gjorde jeg med den fjotthøna av svigersøster jeg har. Deilig at jeg ikke blir dratt med i hennes dritt og drama lengre 🥰 Anonymkode: 3558f...769 Men hun er merkelig. Litt mørk personlighet, er redd at hvis jeg kutter henne ut helt så finner hun på usannheter og slenger bak ryggen min. Hva med barna da? Jeg er tanta deres.. Anonymkode: a8300...3ea
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #6 Skrevet 13. juli 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hun er merkelig. Litt mørk personlighet, er redd at hvis jeg kutter henne ut helt så finner hun på usannheter og slenger bak ryggen min. Hva med barna da? Jeg er tanta deres.. Anonymkode: a8300...3ea Hva er egentlig problemet her? Sikker på det ikke er deg? Det er kun hun det er noe gale med?Hva gjør hum som du ikke liker?Treffes dere mye? Kjent henne lenge? Anonymkode: 06b64...694
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #7 Skrevet 13. juli 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hun er merkelig. Litt mørk personlighet, er redd at hvis jeg kutter henne ut helt så finner hun på usannheter og slenger bak ryggen min. Hva med barna da? Jeg er tanta deres.. Anonymkode: a8300...3ea Det er litt opp til deg, om du ønsker kontakt med henne pga barna, eller om du vil kutte henne ut og miste kontakten med barna. Noen ganger blir det bare så ille at man må kutte ut. Da kan du jo evt ta avtale med mannen om de trenger barnepass og så tar du ungene med ut på noe hyggelig uten de voksne. Anonymkode: eb1ff...bd3 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #9 Skrevet 13. juli 2020 Kutt ned på kontakten. Min svigerinne var et mareritt, men nå er hun blitt eks. Tok noen år, men vi startet til slutt å sjekke om hun var hos andre eller i selskaper før vi takket ja. Hun var så slitsom og måtte være midtpunkt, og hun oppsøkte andre hele tiden uinvitert. Eide ikke sosiale antenner... Jeg unngikk henne om jeg kunne til slutt, og det var det eneste som gjorde det mulig å leve rundt henne. Hun baksnakket, var et mørkt hull av energi. Kjeftet og stresset opp alt og alle, skulle kontrollere alt og alle og var utrolig lat og skulle ha alle til å gjøre ting for henne. Hun ødela julefeiringer, 17.mai, bursdager osv. Lagde et styr, plaget alle, kjeftet og smelte, lagde den ene intrigen etter den andre. Dro ofte i raseri om hun ikke fikk diktere alt og alle. Satt og kasta dritt om folk bare de gikk ut av rommet... inkludert egen mann! Anonymkode: 9c2ad...fcb
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #10 Skrevet 13. juli 2020 Sånn er svigermora mi også. Kontaten er på et minimun fra før da kona ikke kommer særlig overens med mora si (kommer med uønskede "velmente" råd hele tide, må alltid være midtpunkt, snakker kun om seg selv, blander seg i andres ting, har en veldig ovenfra-og-ned holdning) Klistrer på et smil og jatter med de få gangene vi treffes. Blir det værre har vi bestemt oss for å flytte Anonymkode: ea0c8...c53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå