Gjest EmmaK-ikke pålogget Skrevet 16. september 2002 #1 Skrevet 16. september 2002 Skal i bryllup til et vennepar 28 september. Som vanelig hadde jeg tenkt at jeg skulle gå i bunaden min, en setesdalstakk som jeg har arvet etter min bestemor. En ganske spesiell bunad. Men eneste problemet er at søsteren til bruden har samme bunad- og skal etter all sannsynlighet gå i sin. Er så veldig i tvil om jeg fortsatt kan gå i min, da hun skal ha det samme! Noen synspunkter?
Zena Skrevet 16. september 2002 #2 Skrevet 16. september 2002 Selvsagt kan du ha på deg bunaden din!!!! Til og med hvis bruden hadde giftet seg i den samme bunaden som du har, så kunne du ha gått i din! Det er det som er så flott med å ha sin egen bunad; det er kun varme sommerdager som blir pyton med en slik klesdrakt!
Engel Skrevet 17. september 2002 #3 Skrevet 17. september 2002 Klart kan du gå i bunaden din! Det er da ikke uvanlig at folk i bryllup er fra samme sted og har lik bunad!
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2002 #4 Skrevet 17. september 2002 Dette må du regne med når du skal i bryllup!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå