Pleier Skrevet 7. juli 2005 #1 Skrevet 7. juli 2005 Spørsmålet sier vel sitt. Mine fordommer er blandt annet: - traktorkjørende mennesker er mindre inteligente. - folk med bred dialekt er mindre smarte. - Damer med silikonpupper er mindre smarte. - Rike menn er korrupte - Alle på vestlandet er kristne forkynnere.
Lillesøster Skrevet 7. juli 2005 #2 Skrevet 7. juli 2005 Har det ikke nettopp vært en tråd som tok opp samme tema?
Pleier Skrevet 7. juli 2005 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2005 Jeg fant bare en som omhandlet om hvilke fordommer man hadde møtt. Men da hadde jeg nok feil
Lillesøster Skrevet 7. juli 2005 #4 Skrevet 7. juli 2005 Det er jo ikke noe i veien for at du kan starte tema om igjen, men prøv å gjør et søk å se om du finner tråden.
Gjest GreenSky Skrevet 8. juli 2005 #5 Skrevet 8. juli 2005 - Utrolig kjekke fyrer er kjedelige i senga - Fnisete bimboer - Trøndere er harry ( ) - Innpåslitne innvandrere som kaller deg rasist når du ikke er interessert - Mennesker i grilldress på campingplass/danskebåten/systembolaget
Gjest gjest1 Skrevet 8. juli 2005 #6 Skrevet 8. juli 2005 Mennesker med sort hår (pluss 5 cm lang blond ettervekst) og sorte frakker og boots om sommeren Svææære folk på mcdonalds Dyrleger
Gjest Gamla Skrevet 8. juli 2005 #7 Skrevet 8. juli 2005 - Snørrunger på KG som syns de er chempe kule.
Gjest Formosiss Skrevet 8. juli 2005 #8 Skrevet 8. juli 2005 - Blondiner med alt for mye sminke og alt for "perfekte" klær. - Ryttere som ikke har et støvfnugg på seg. - Feite folk på fast-food-shopping.
Diktern Skrevet 12. juli 2005 #9 Skrevet 12. juli 2005 Mange... Har nok noen fordommer mot folk som lever liv totalt forskjellige fra mitt. Sånn er det vel for de fleste.
Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2005 #10 Skrevet 12. juli 2005 Egentlig bare fake blondiner... vet ikke hvorfor...
Gjest Bhsiltsk Skrevet 12. juli 2005 #11 Skrevet 12. juli 2005 Har det ikke nettopp vært en tråd som tok opp samme tema? ← Jo, en som jeg startet. Her ligger den Mye artig lesing der
Gjest Mito24 Skrevet 12. juli 2005 #12 Skrevet 12. juli 2005 Tykke folk er dumme. Star Wars-nerder er jomfruer. Humanister stemmer SV.
Gjest Spacegirl Skrevet 12. juli 2005 #13 Skrevet 12. juli 2005 At kristne folk er kjedelige (vet at det ikke er sant, men det er det første som slår ned i hodet på meg når jeg møter noen som er kristen) At kristne folk er fanatiske ( hadde ei venninne som begynte å grine nesten hver gang vi treftes fordi hun syntes så synd på meg pga at jeg ville havne i helvete) At veldig kjekke menn er selvopptatte At alle som bor i Bærum er styrtrike og at ungdommen der er bortskjemte pappadalter Vet ikke om dette kommer under fordommer, men er alltid ekstra forsiktig når jeg avviser tilnærminger fra mørkhudete menn pga redsel for å bli kalt rasist (Håper ikke jeg fornærmer noen med dette, det er jo som sagt kun fordommer, ikke vedtatte sannheter )
Gjest Lilleulv Skrevet 14. juli 2005 #14 Skrevet 14. juli 2005 Jeg har fordommer mot - folk som lever på arbeidsledighetstrygd uten å gidde å søke jobber - folk som juger seg til uføretrygd - folk som snylter - muslimer - kristne - bimboer - folk som har fått sydd puter under arma og ting med sølvskje hele livet og aldri har møtt motgang, og vet ikke hva det vil si å klare seg selv...
Gjest lurven Skrevet 14. juli 2005 #15 Skrevet 14. juli 2005 -arrogante mennesker -stygge mennesker -bimboer -pappagutter -gutter og jenter som bor hjemme hos foreldrene til de er langt over 20 -late giddaløse mennesker -de som hele tiden må baksnakke andre + sikkert mye mer
Gjest Guest Skrevet 18. juli 2005 #16 Skrevet 18. juli 2005 Spørsmålet sier vel sitt. Mine fordommer er blandt annet: - traktorkjørende mennesker er mindre inteligente. - folk med bred dialekt er mindre smarte. - Damer med silikonpupper er mindre smarte. - Rike menn er korrupte - Alle på vestlandet er kristne forkynnere. ← jeg har fordommer mot folk som starter slike teite tråder. jeg tror de lever foran pc, uten annet liv. Derfor så mye teite ting her inne
Gjest Guest Skrevet 19. juli 2005 #18 Skrevet 19. juli 2005 Har fordommer mot folk med fordommer.... ← du har fordommer mot deg selv altså?
nusta Skrevet 19. juli 2005 #19 Skrevet 19. juli 2005 du har fordommer mot deg selv altså? ← Jeg har også fordommer mot folk med fordommer.....men har selvfølgelig fordommer selv også. Så ser jo at jeg ikke er perfekt....og at jeg da har fordommer mot meg selv. En ting er å ha fordommer.....en annen ting er å si fordommene høyt, og dermed vise hele verden (og videreføre til sine barn) at man er fordomsfull.
Gjest Aurélie Skrevet 19. juli 2005 #20 Skrevet 19. juli 2005 - Pappagutter (og også jenter for den saks skyld) med stor og fancy båt (alltid ensbetydende med lite båtvett!?) - Religiøse fundamentalister - Selvutnevnte intellektuelle - Bærumsfolk med nasalt toneleie +++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå