Gå til innhold

Studenter, hvordan bor dere?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leier privat og bor i et fint kollektiv, betaler ca 5000 per mnd og er fornøyd. Hvordan bor dere? 

Anonymkode: aa483...ebd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen svar? 

Anonymkode: aa483...ebd

AnonymBruker
Skrevet

bor med 2 andre på hybel. betaler 5000 hver mnd. 

Anonymkode: dd684...a42

Skrevet

Leier privat med samboer, 5500 pluss strøm per pers. Godt fornøyd med leiligheten.

Skrevet

Eier leilighet sammen med samboeren min, 4-roms på 85 kvm i Oslo.

Jeg studerer ved siden av fulltidsjobb, og jobbet før jeg valgte å studere igjen. Vi betaler ca 6000 kr hver oss, som inkluderer boliglån og fellesutgifter (fellesgjeld, varmtvann, internett, tv m.m).

AnonymBruker
Skrevet

Bor i kjøpt leilighet. Fikk hjelp fra foreldrene. De ville kjøpe en leilighet som investering. Betaler 2200 kr i felleskostnad i mnd + strøm, internett, osv. 

Anonymkode: 7d1c3...dbc

AnonymBruker
Skrevet

Leier med samboer. Totalt 7900 kr i mnd + strøm og internett. Veldig fornøyd. 🙂

Anonymkode: c89f2...01c

AnonymBruker
Skrevet

Privat, 4800/mnd 

Anonymkode: fdaf9...19a

AnonymBruker
Skrevet

Bor i studentleilighet med en venninne, betaler 3600 kr/mnd hver.

Anonymkode: 017a0...178

AnonymBruker
Skrevet

Bor i studentbolig gjennom Sammen. 32 m2 handicap leilighet med stue/kjøkken, stort bad og soverom. Betaler 5120 i leie, tror det stiger litt etter sommeren + ca 300 i strøm. Søkte egentlig på liten hybel men det sto en tom hc leilighet som jeg fikk! Leide et rom i et kollektiv med 2 andre første året og betalte 5333 i mnd + ca 4-500 i strøm. Men jeg takler ikke å bo med andre, så det ble med det året!

Anonymkode: 55efd...7cf

AnonymBruker
Skrevet

Bor med forloveden. Han eier huset og betaler for det, vi deler likt på mat, strøm, Internett osv. Sparer alt jeg kan for å kjøpe meg inn om et års tid eller når vi flytter :) rekkehus, 120 kvm.

Anonymkode: ec492...8f1

AnonymBruker
Skrevet

Bor i mitt eget hus som jeg selv eier og gjeldsfri, lever av pengene jeg har spart på bankkontoen min. :)

Anonymkode: df631...80e

AnonymBruker
Skrevet

Bor i studentbolig med egen hybel og eget bad, men deler kjøkken med andre. Betaler litt under 5000, alt inkludert. Savner å bo alene, men liker nærheten til campus så godt at jeg ikke orker å flytte. 

Anonymkode: d81d4...c6b

AnonymBruker
Skrevet

Bor alene, leier hus for 6500 + strøm.

Anonymkode: a8403...562

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...