Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå trodde jeg du skulle skrive om fødselen,men du gneldrer over at mannen din ikke kunne bli med og hodeløse høns? Hvorfor ble du så fort gravid igjen hvis det var så grusom opplevelse? Du må skjerpe deg som andre skriver hva hvis det skjer mannen din noe og du må bli alene med 2 barn? Du sier også at han må være med den andr ungen,synes du skal prioritere det og sette barna i første rekke. Du klarer deg helt fint hvis du roer deg ned.

Anonymkode: 786d5...60a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep og brukerdebatt.

Kragebein, adm

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som ikke har en mann til å støtte seg under fødsel. Når andre klarer det, klarer du det også, men jeg må si at jeg er skeptisk til at dere får barn når du er såpass psykisk syk. Jeg ville ventet hvis jeg var dere.

Har selv vokst opp med psykisk syk mor og det var ikke en god barndom for å si det slik.

Håper dere får veiledning av bv.

Anonymkode: fffe9...132

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 14.7.2020 den 13.47, AnonymBruker skrev:

Jeg finner ikke ord for hvor ondskapsfullt dette og flere tidligere innlegg er. TS, du er et menneske med utfordringer som slett ikke er så uvanlige. Mange sykehus har en egen gruppe jordmødre som jobber med kvinner som tidligere har hatt vanskelige fødselsopplevelser. Kanskje ditt sykehus har det? Anbefaler deg ellers å skrive et ønskebrev til sykehuset slik at de vet litt om hvordan du hadde det sist. Tror du var ekstremt uheldig forrige gang og håper det kan bli bedre med nummer to. 

Anonymkode: f198b...665

Ja, helt enig. Merker jeg blir litt rystet når jeg leser gjennom her. Synes det er helt utrolig at folk er bedre opplyst med psykisk helse. Skikkelig angst før fødsel er helt normalt, og man kan være verdens beste mor for det om. 

Anonymkode: 4c1fb...34b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...