AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #1 Skrevet 13. juli 2020 Men jeg er ikke komfortabel med det. Kanskje har jeg ingen grunn til det, kjenner bare på hele meg at jeg ikke synes noe om det. Men vil heller ikke skuffe mannens bror. Gutten vår er 4,5 år. Er snakk om en jobb hvor han skal frakte noen lass med et eller annet. Er en kjempestor lastebil. Hva ville dere gjort? Kanskje det bare er meg som er tullete 🙈 Anonymkode: 9d0b3...b1a
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #2 Skrevet 13. juli 2020 Tror du er litt tullete ja Har vokst opp med trailer-sjåfør i familien, og det var alltid stas å få sitte på, selv som liten jente. Anonymkode: c00c9...118 28
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #3 Skrevet 13. juli 2020 En lastebil er langt tryggere enn en personbil Anonymkode: f0280...29d 28
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 13. juli 2020 #4 Skrevet 13. juli 2020 Ja, du er litt tullete, tenk så gøy det må være for gutten din å få sitte på i en stor lastebil.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #5 Skrevet 13. juli 2020 Bare få montert bilstolen i lastebilen, så er det greit. Anonymkode: 3d9ca...451 12
Gjest theTitanic Skrevet 13. juli 2020 #7 Skrevet 13. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg er ikke komfortabel med det. Kanskje har jeg ingen grunn til det, kjenner bare på hele meg at jeg ikke synes noe om det. Men vil heller ikke skuffe mannens bror. Gutten vår er 4,5 år. Er snakk om en jobb hvor han skal frakte noen lass med et eller annet. Er en kjempestor lastebil. Hva ville dere gjort? Kanskje det bare er meg som er tullete 🙈 Anonymkode: 9d0b3...b1a Du er tullete. Å kjøre lastebil er en kjempestor opplevelse for en fireåring. Og en yrkessjåfør kjører nok bedre enn deg. Og lastebilen er stor og langt tryggere enn en personbil.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #8 Skrevet 13. juli 2020 det er i alle fall god plass til barnesete. Jeg hadde latt de få litt guttatid. Husker det var stor stas selv å få være med onkel på tur. Vi dro på fisketur i sjark. Anonymkode: 7557e...5f6 7
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #10 Skrevet 13. juli 2020 La nå ungen få være med å kjøre lastebil 😛 tenk så morsomt for han da! Anonymkode: 28978...11f 5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #11 Skrevet 13. juli 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg er ikke komfortabel med det. Kanskje har jeg ingen grunn til det, kjenner bare på hele meg at jeg ikke synes noe om det. Men vil heller ikke skuffe mannens bror. Gutten vår er 4,5 år. Er snakk om en jobb hvor han skal frakte noen lass med et eller annet. Er en kjempestor lastebil. Hva ville dere gjort? Kanskje det bare er meg som er tullete 🙈 Anonymkode: 9d0b3...b1a Kan du si noe om hvorfor du er skeptisk? Hva er du redd kan skje? Anonymkode: fb810...0c7 8
solmåneogstjerner Skrevet 13. juli 2020 #12 Skrevet 13. juli 2020 Enig med alle de andre! Dette er sikkert kjempegøy for gutten din, minst like gøy som å dra i lekeland f eks... Onkel vil synes det er gøy å ha ham med. Onkel er sannsynligvis en bedre sjåfør enn de aller fleste, lastebilen er nok minst like trygg som bilen dere har hjemme. Blir det ulykke (skal mye til), så går det bedre med dem enn de i den andre bilen... Jeg synes du skal glede deg sammen med sønnen din. Se ikke bort fra at det er denne opplevelsen han forteller om i bhg etter ferien. Jeg har kjørt lastebil!!! Mens de andre gutta følger med med store øyne... 😉😂 6
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #13 Skrevet 13. juli 2020 Hallo, la gutten få kjøre lastebil!! Jeg er av typen som har hatt barna mine bakover til fylte 4 år og er nazi på bilsikkerhet, men hallo. Å tømme et par lastebillass, tenk så gøy det blir da! At du kan vurdere å nekte?? For en super onkel barnet ditt har! Anonymkode: 616d9...732 8
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #14 Skrevet 13. juli 2020 Så snill onkel. Tenk så moro for gutten. Jeg gleder meg selv til gutten vår blir så stor at han kan få bli med onkelen sin på jobb. Han er skytebas. Anonymkode: 6d0a3...505 5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #15 Skrevet 13. juli 2020 Dersom du lar barnet sitte på med deg selv og andre bilister i personbiler, så burde du ikke stusse ved å la ham kjøre lastebil med en yrkessjåfør. Du burde egentlig være med selv - det er skikkelig gøy å kjøre lastebil! Anonymkode: f8eca...47d 5
Daraya Skrevet 13. juli 2020 #16 Skrevet 13. juli 2020 For en snart femåring er dette rene eventyr, en opplevelse. Ser ned på alle biler, være veiens konge. Når de tar pause kan han leke og gjemme seg bak i lugaren. Unn ham turen og mannens bror å være skikkelig kul onkel. 5
Gjest WhisperingWind Skrevet 13. juli 2020 #17 Skrevet 13. juli 2020 Hva er du bekymret for skal skje? Ærlig talt er det større sjanse for personskade i en vanlig bil og de som kræsjer inn i en lastebil er mye mer utsatt enn de som sitter i lastebilen...
solmåneogstjerner Skrevet 13. juli 2020 #18 Skrevet 13. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom du lar barnet sitte på med deg selv og andre bilister i personbiler, så burde du ikke stusse ved å la ham kjøre lastebil med en yrkessjåfør. Du burde egentlig være med selv - det er skikkelig gøy å kjøre lastebil! Anonymkode: f8eca...47d Sant nok! Men hun bør heller la sønnen få en guttetur og litt fri fra mamma 😉 3
solmåneogstjerner Skrevet 13. juli 2020 #19 Skrevet 13. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så snill onkel. Tenk så moro for gutten. Jeg gleder meg selv til gutten vår blir så stor at han kan få bli med onkelen sin på jobb. Han er skytebas. Anonymkode: 6d0a3...505 Jeg så en episode av 'klart jeg kan' (tror jeg, eller noe lignende) hvor en gutt var med bestefar (tror jeg) for å sprenge. Fy søren så gøy og spennende! Og helt trygt 😊
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #20 Skrevet 13. juli 2020 17 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Sant nok! Men hun bør heller la sønnen få en guttetur og litt fri fra mamma 😉 Jo da, så sant, så sant. Kanskje de kan ta flere turer, slik at guttungen stolt kan vise mamma hvordan de gjør det neste gang? Jeg har en 10-åring, og jeg ser ham aldri så engasjert, som når han skal ta meg med på noe han har gjort før, men som er nytt for meg. Anonymkode: f8eca...47d 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå