Gjest Guest Skrevet 16. juli 2005 #21 Skrevet 16. juli 2005 Dette er litt interessant..dere snakker her kun om strekkmerker etter fødsel/magen. Dama mi har strekkmerker mange steder, armer, lår rygg etc. etter å ha vært svart tykk og kraftig før, men nå slanket seg og er under normal vekt. Dette er kanskje såkallt "mot normalt" eller ?? Det er vel ikke så veldig pent...men vi må leve med dette vil jeg tro.
Gjest Guest Skrevet 16. juli 2005 #22 Skrevet 16. juli 2005 Jeg har endel strekkmerker på innsiden av låra og på hoftene. Dette er etter jeg vokste fra å være den minste jenta i klassen på ungdomskolen, til den høyeste. (og endel breiere enn tidligere) Var veldig flau over dette i 16- 20 års alderen. Men nå driter jeg rett og slett i det. Tror ikke samboeren synes det er det peneste på meg, men når resten er så bra får han tåle noen skavanker :grine2: Nå er jeg gravid og venter meg flere strekkmerker etterhvert, men som det står tidligere en liten pris å betale. "En får værra som en e, når en itj vart som en skull"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå