AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #1 Skrevet 13. juli 2020 Jeg skal besøke en fyr neste uke og har nettopp kommet ut av et 8 års forhold. Skal sove hos han i flere dager og sjansen for at det blir sex er stor. Men jeg har jo ikke ligget med noen på mange år. Noen tips og triks, does and don't I forbindelse med det? Føler meg som en 17åring igjen men vil ikke at det skal bli veldig kleint heller og jeg er jo vant med sexen jeg hadde med eksen.. Anonymkode: cd22e...cc2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #2 Skrevet 13. juli 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal besøke en fyr neste uke og har nettopp kommet ut av et 8 års forhold. Skal sove hos han i flere dager og sjansen for at det blir sex er stor. Men jeg har jo ikke ligget med noen på mange år. Noen tips og triks, does and don't I forbindelse med det? Føler meg som en 17åring igjen men vil ikke at det skal bli veldig kleint heller og jeg er jo vant med sexen jeg hadde med eksen.. Anonymkode: cd22e...cc2 Er i en lignende situasjon. Gått såpass med tid fordi jeg trengte tid for meg selv. Tenker det er greit å være ærlig før sex, for min del ihvertfall, for jeg kommer til å være temmelig ivrig når det først setter igang. Prøve å ikke tenke for mye og bare la det skje naturlig. Lykke til ❤️ Anonymkode: 73340...abb
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #3 Skrevet 13. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er i en lignende situasjon. Gått såpass med tid fordi jeg trengte tid for meg selv. Tenker det er greit å være ærlig før sex, for min del ihvertfall, for jeg kommer til å være temmelig ivrig når det først setter igang. Prøve å ikke tenke for mye og bare la det skje naturlig. Lykke til ❤️ Anonymkode: 73340...abb Jeg leste feil, du er nettopp ut av forhold, jeg har tatt en lang pause fra menn, da er jo situasjonen en annen, men det skjer vel naturlig uansett. Anonymkode: 73340...abb
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #4 Skrevet 13. juli 2020 Du er nettopp ute av et 8 år gammelt forhold, men har ikke hatt sex på mange år? Huff... Kanskje det er på tide at du får pult, da? Anonymkode: a079c...a75 4
Hr. Aktiv Skrevet 13. juli 2020 #5 Skrevet 13. juli 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal besøke en fyr neste uke og har nettopp kommet ut av et 8 års forhold. Skal sove hos han i flere dager og sjansen for at det blir sex er stor. Men jeg har jo ikke ligget med noen på mange år. Noen tips og triks, does and don't I forbindelse med det? Føler meg som en 17åring igjen men vil ikke at det skal bli veldig kleint heller og jeg er jo vant med sexen jeg hadde med eksen.. Anonymkode: cd22e...cc2 Jeg har et kjempetips. Ta det som det kommer om det er dette du vil. Ikke stress og ikke tenk så masse så går det bra. Alle kløner litt første gangen. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #6 Skrevet 13. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er nettopp ute av et 8 år gammelt forhold, men har ikke hatt sex på mange år? Huff... Kanskje det er på tide at du får pult, da? Anonymkode: a079c...a75 Har ikke ligget med noen andre mente jeg selvfølgelig. Men jeg og eksen har jo vårt mønster hvis du skjønner.. Jeg får nok pult. 😂 Jeg bare er litt stressa for at det blir kleint. 😂 Anonymkode: cd22e...cc2 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #7 Skrevet 13. juli 2020 Husk kondom da. Vi vil ikke ha de stygge H-ene: HIV, HPV og Hepatitt. Anonymkode: c3b91...330 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #8 Skrevet 15. juli 2020 På 13.7.2020 den 22.34, AnonymBruker skrev: Husk kondom da. Vi vil ikke ha de stygge H-ene: HIV, HPV og Hepatitt. Anonymkode: c3b91...330 Ja kondom er en selvfølge! Anonymkode: cd22e...cc2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå