Gå til innhold

Hva vil dere jenter/kvinner?

Anbefalte innlegg

Gjest DenSomSøkerSvar
Skrevet

Er så lei av å se innlegg i duren "hva er det naturlig å gi typen til bursdagen?" innlegg i Samliv & Forhold tråder. Er dere jenter/kvinner bare styrt av basale drifter som "er han istand til å gi meg den økonomiske tryggheten og følelsesmessige tryggheten som jeg trenger for å sette igang vaffelpressen?`" , eller har dere sjel som røres av annet enn "ja men han viste meg oppmerksomhet og da måtte jeg selvfølgelig gi han full tilgang til lykkeboden som takk"? Jeg stiller spørsmålene og kunn dere har svarene! Vil du bli den som deler?...

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet
Er så lei av å se innlegg i duren "hva er det naturlig å gi typen til bursdagen?" innlegg i Samliv & Forhold tråder. Er dere jenter/kvinner bare styrt av basale drifter som "er han istand til å gi meg den økonomiske tryggheten og følelsesmessige tryggheten som jeg trenger for å sette igang vaffelpressen?`"  

Hva mener du med å sette i gang vaffelpressen? Ja, en del jenter ønsker oppmerksomhet. Men for min del trenger det ikke koste noe. Jenter er veldig forskjellige, med forskjellige forventninger, men å påstå at alle er så materialistiske synes jeg blir drøyt.

, eller har dere sjel som røres av annet enn "ja men han viste meg oppmerksomhet og da måtte jeg selvfølgelig gi han full tilgang til lykkeboden som takk"?

Mener du at vi har sex som takk for oppmerksomhet? Den var ny. Jeg trodde man hadde sex fordi man hadde lyst jeg. :o  

Jeg stiller spørsmålene og kunn dere har svarene! Vil du bli den som deler?...

Gjest DenSomSøkerSvar
Skrevet

Å sette igang vaffelpressen er et uttrykk som "Reidar" Alias Øyvind Blunck brukte om det å bli gravid og føde barn.

Ikke ta spørsmålene mine for seriøst! Jeg prøver bare å få svar som gir litt mer dybde enn det som kommer frem i 9 av 10 tråder her på bruket!

Hva får dere til å tikke? Hva får dere til å gå i et forhold med hele sjelen? Fortell om det som er helt unikt med typen som gjør at du vil dele livet med han ,eller det som var tungen på skålen for at du ikke kunne fortsette?

Gjest Violetta
Skrevet
Å sette igang vaffelpressen er et uttrykk som "Reidar" Alias Øyvind Blunck brukte om det å bli gravid og føde barn.  

Det husker ikke jeg. Jeg husker bare at moren til Reidar stekte vafler til ham, og at han ropte til moren at hun skulle få igang vaffelpressa. Husker ikke noe om å få barn jeg. :ler:

Ikke ta spørsmålene mine for seriøst! Jeg prøver bare å få svar som gir litt mer dybde enn det som kommer frem i 9 av 10 tråder her på bruket!

Det er jo seriøse ting du spør om.

Hva får dere til å tikke? Hva får dere til å gå i et forhold med hele sjelen? Fortell om det som er helt unikt med typen som gjør at du vil dele livet med han ,eller det som var tungen på skålen for at du ikke kunne fortsette?

Gjest DenSomSøkerSvar
Skrevet

Jeg mente selvfølgelig mine opprinnelige to sarkastiske spørsmål i det første innlegget!

Jeg hater å måtte forklare at jeg var sarkastisk/provoserende i etterkant, da er jo hele poenget borte! Ikke vær så streng mot meg nå tante! :wink:

Skrevet
Hva får dere til å tikke? Hva får dere til å gå i et forhold med hele sjelen? Fortell om det som er helt unikt med typen som gjør at du vil dele livet med han ' date='eller det som var tungen på skålen for at du ikke kunne fortsette?[/quote']

Han har en fantastisk rumpe og får meg til å le hver dag.

Skrevet

Min vaffel ble til selv om jeg ikke var økonomisk trygg med min kjære. Selv om han ikke ga meg den oppmerksomhet jeg så sårt trengte. Hvorfor? Fordi jeg simpelten elsket han! Fordi han var den type mann jeg ville stifte familie med.

Skrevet

En ting: damer har vanskelig for å ta sarkasme. Spesielt noen. Og det er etter lang observasjon her.

Å spørre andre om gavetips er som å avsløre seg selv at man ikke kjenner partneren sin godt nok.

Vaffelpresse er skummelt begrep for meg.

Skrevet

Og de som søker gavetips er heller kanskje ikke de samme med vaffelpressen i gang? Eller kanskje mannen rett og slett har alt og en trenger litt ideer...?

Sarkasme oppfattes lettere dersom tråden legges i skråblikk genren. Bare et lite tips så du slipper bli mer oppgitt over trege kjerringer med vaffelpresse.

Gjest DenSomSøkerSvar
Skrevet

Litt Lost. det er akkurat slike svar og innspill jeg liker å lese . SJEL! Det er det jeg er ute etter, meningsfylte tilfeldigheter interesserer meg, ikke meningsløse tilpassninger!

Hvorfor valgte du å satse på han når han ikke viste oppmerksomhet der og da? Har han forandret seg i ettertid.

Fikk du den kjærligheten du higet etter med han? Hva sier han var i såfall det som fikk han til å forandre sin måte å relatere med deg?

Det er stoff som er utrolig interessant i et "samliv & relasjon" tråd for meg.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har alltid fulgt hjertet og det må jeg stå inne for, men om det var så smart?? Nei, jeg vet faktisk ikke! Jeg kommer ikke til å stole på hjertet og kun hjertet neste gang, såpass kan jeg ihvertfall si.. :)

Skrevet

Trådstarter du er en knupp. Jeg elsker sarkasme. Uansett, får inn mer sjel her nå folkens. Jeg for min del har ikke så mye å tilby for øyeblikket dessverre.

Skrevet

Vi er like på godt og vondt.

At han gir meg litt motstand i diskusjoner, så jeg slipper å se på han som en dott.

Vite at han faktisk har egne tanker.

Både han og jeg var veldig party mennesker, som elsket oppmerksomhet. Nå har vi funnet en ro i hverandre, som gjør at vi begge er mer harmoniske.

Og når staheten vår trer inn for fullt, vi slenger fra oss noen fraser som vi ikke mener - og begge sier unnskyld på likt :-)

At han som er den tøffeste gutten i området, kan ta opp telefon på en guttefest og ringe bare for å si at han savner meg :-) mens kameratene sitter å leke mobber han i bakgrunn:-)

Skrevet

Må innrømme at jeg ikke skjønte hvordan du trekker linjen fra "hva skal jeg gi i presang" til å velge en mann pga penger? Interessant måte å trekke konklusjoner på.

For min del kan det sies at jeg jeg alltid har hatt mer penger enn mannen min, og nå tjener jeg mer penger enn ham. Betyr det da at han har valgt MEG pga pengene? Jeg håper og tror at vi har valgt hverandre av andre årsaker (så slipper man å sitte igjen som Gabrielle i Frustrerte Fruer).

Gjest Jente 30
Skrevet

Jeg vet hvertfall at jeg ikke liker menn som sier "ikke ta det så seriøst" når han får litt kritikk/motbør på formuleringene, for så å etterpå likevel forlange seriøse svar (!) Hvordan det er mulig forklarer litt av hvordan mitt svar vil lyde.

Jeg liker menn som er seriøse og mener det de sier. De må selvfølgelig ha humor, men den skal være dyp og absolutt underfundig- og kompleks. Modne menn som ikke maser og bare tenker på sex, og menn som ikke er spesielt sportsinteresserte utover det "normale". En mann som har slått seg til ro med seg og sitt og som er klar for også å gi noe til sin kjære - ikke bare få og ta, og en som oppriktig er engasjert i eventuelle barn han vil ha- en mann so moverrasker og som er stabil og har rutiner og er renslig på alle plan. En mann med ambisjoner og økonomien i orden er viktig, samtidig med at han har et lurt glimt i øyet som røper at han er reflektert (og litt spennende).

En slik mann får meg til å kaste vaflene til Reidar og grøten (og alt av sport) rett ut av vinduet, og lar det aldri mer komme tilbake.

Overfladiske, grunne menn som knipser bilder av tenåringsjenter i Oslos loveparade, som aldri blir voksen, og som må ha konstant bekreftelse og oppmerksomhet: slike går på trynet rett ut døren - med vaflene i halsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...