Gjest Devana i.i. Skrevet 7. juli 2005 #1 Skrevet 7. juli 2005 Hva gjør dere som har innekatter med kattene når dere reiser på sydenferie?
Mrs. K Skrevet 7. juli 2005 #2 Skrevet 7. juli 2005 Får noen til å komme og kose, gi mat og ordne kattebakke hver dag. Vi er flere som passer katte for hverandre, så det viktigste (kosen) er alle heldigvis klar over.
Gjest Devana i.i. Skrevet 7. juli 2005 #3 Skrevet 7. juli 2005 Så du lar de være hjemme, også stikker noen innom hver dag?
Arwen Skrevet 7. juli 2005 #4 Skrevet 7. juli 2005 Søsteren min leverer de her eller hos svigermoren sin Kosleig med kattebesøk!
Lillesøster Skrevet 7. juli 2005 #5 Skrevet 7. juli 2005 Så du lar de være hjemme, også stikker noen innom hver dag? Katten skal ha friskt vann hver dag, så det er en nødvendighet at noen ser til den hver dag. Evt. så har du kattepensjonater.
Angelizer Skrevet 7. juli 2005 #6 Skrevet 7. juli 2005 Får noen til å komme og kose, gi mat og ordne kattebakke hver dag. Sånn gjør vi det også.
Mrs. K Skrevet 7. juli 2005 #7 Skrevet 7. juli 2005 Ja, det går kjempebra. De er litt ekstra kosete når vi kommer hjem, men etter 10 minutter og en godbit er alt glemt. Når jeg passer katt hos andre sitter jeg og leser avisen og tar en kop te. Et lite friminutt egentlig og kos for katten.
Gjest Pusemamma Skrevet 8. juli 2005 #8 Skrevet 8. juli 2005 Jeg leverer min katt på kattepensjonat. sist var jeg i syden 14 dager og hun stortrivdes der. Gjett hvilken velkomstmjauing jeg fikk da jeg hentet henne. Der er jeg sikker på at hun får det hun trenger av mat, vann og stell.
Arkana Skrevet 12. juli 2005 #9 Skrevet 12. juli 2005 Broren min eller naboen ser til henne daglig, eller vi bruker dyrepensjonat.
Ciara Skrevet 12. juli 2005 #10 Skrevet 12. juli 2005 Foreldrene mine eller venner passer kattene, enten ved at de kommer og bor hos oss eller at kattene bor hos dem. Fungerer fint
Diva Skrevet 13. juli 2005 #11 Skrevet 13. juli 2005 Vi har stort sett bare vært borte i helger og korte perioder. Er vi borte lenger enn en helg så får vi pappa eller en venninne av meg til å stikke innom med mat&drikke påfyll og kos Kommer vi til å ta en lengre ferie, blir det til at vi får noen til å være der en time eller så hver dag/la kattene være hos noen andre en stund mens en er borte. Vurderer jo kattepensjonat, men er ikke alltid sikker på at dette er så lurt. Synes det virker som en del aktører der er useriøse og er dessuten usikker på om kattene trives slike steder. Det beste fra mitt synspunkt vil nok være å ha noen kjente som kan passe dyr(a) eller komme og se til dem ofte.
starie Skrevet 17. juli 2005 #12 Skrevet 17. juli 2005 Når vi skal bort leverer vi katten hos en kamerat hos oss. Det har han det så godt at han så vidt vil hjem igjen
Gjest Trolletrine Skrevet 17. juli 2005 #13 Skrevet 17. juli 2005 Jeg drar til syden i slutten av august.Har avtalt at min mor skal komme og bo hos meg,-syns det er for lite selskap for katten at noen skal stikke innom hver dag Nå vet jeg at han kommer til å få masse selskap og kos,-da slapper jeg bedre av også
Dragona Skrevet 18. juli 2005 #14 Skrevet 18. juli 2005 Synes 3000 er billig jeg.. i 2 uker.. der får den mye stell og kos... Jeg leverer mine katter i morgen og og henter dem onsdag.. 1600 ca på meg.. og det er verdt det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå