AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #1 Skrevet 13. juli 2020 Hei dere Er kort spørsmål. Jeg ønsker å gå litt ned i vekt og som følge av det har jeg begynt å telle kalorier og løpe. Men det er ting her jeg ikke skjønner helt (har aldri slanket meg før). I går morges hadde jeg et midjemål på 73 cm. Jeg gikk en tur på 6 km og hadde et samlet kaloriinntak på 1570. Jeg spiste tre velkomponerte måltider som jeg ble mett av, i tillegg til smoothie. Som vanlig spiste jeg en del frukt og grønnsaker. I dag står magen min rett ut og midjemålet er på 93 cm. Jeg ha drukket litt vann og kaffe men spiser frokost senere. Jeg blir litt oppgitt. Hva har skjedd her? Hva kan jeg regne som mitt egentlige midjemål? Anonymkode: 450f0...a28
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #2 Skrevet 13. juli 2020 Spist noe som gjør deg oppblåst? Forstoppet? Jeg blir veldig sånn etter å ha spist poteter. Men enkelte grønnsaker som gir mye luft kan også ha samme effekt... Noen blir også sånn av sukker, hvete/gluten eller laktose. Anonymkode: f3d4b...a5d
Gjest Tamsi Skrevet 13. juli 2020 #3 Skrevet 13. juli 2020 Kanskje du ikke målte på samme sted. Men hvorfor slanker du deg med midjemål på 73?
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #4 Skrevet 13. juli 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spist noe som gjør deg oppblåst? Forstoppet? Jeg blir veldig sånn etter å ha spist poteter. Men enkelte grønnsaker som gir mye luft kan også ha samme effekt... Noen blir også sånn av sukker, hvete/gluten eller laktose. Anonymkode: f3d4b...a5d Ja, sikkert. Men det var da voldsomt hvor stor magen ble. I går spiste jeg rubrød og en del grønnsaker i en wok. Mistenker rugbrød men jeg trodde det var bra for fordøyelsen? Mye fiber osv. 41 minutter siden, Tamsi skrev: Kanskje du ikke målte på samme sted. Men hvorfor slanker du deg med midjemål på 73? Fordi jeg har lagt på meg den siste tiden ig ønsker å ta det av meg. Det er ikke snakk om mange kiloene. Forøvrig er jeg 159cm høy. Anonymkode: 450f0...a28
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #5 Skrevet 13. juli 2020 Jeg vedder på det er luft. Er du ikke vant til mye grønnsaker og fiber så er det ikke uvanlig. Tenk over hva du har spist og les på internett om noe av det gir gass. Kanskje du er litt forstoppet også. Anonymkode: 079eb...0b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå