Gå til innhold

"Hva er du ute etter?"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hater dette spørsmålet på tinder!!

Hva skal man si.. jeg er alltid sånn ehh jeg veit ikke. Men sannheten er at på sikt så ønsker jeg meg en samboer, men jeg gidder jo ikke å gå for hardt ut. Jeg ønsker å date casual og se om jeg kan finne en slags match, og om du blir kun et ligg som et gjensidig og fint, så er ikke det helt feil heller. Men jeg bare hater det spørsmålet, og føler det ofte kommer fra folk som bare vil ha ons, og jeg gidder ikke å gå inn for det.

Jeg fikk det spørsmålet nå og fikk meg til å si "jeg tar det som det kommer" og han svarte "niiice 🤩" hva søren skal det bety? 😩🙈 gir opp. 

Anonymkode: 8b83e...cfb

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleide å svare at håpet var å finne en jeg kunne dele livet med, forelske meg i og ha det fint sammen med, men var ikke, men tok det litt som det kom. 

Fikk bare positive svar på det den gang, for fire år siden.

Anonymkode: cc084...e1b

• Liker 5
Skrevet

Det er ganske garantert menn som spør det?

Jeg ville svart at jeg vet hva jeg er ute etter når det treffer.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk det spørsmålet nå og fikk meg til å si "jeg tar det som det kommer" og han svarte "niiice 🤩" hva søren skal det bety? 

Det netyr at han er ute etter uforpliktende sex.

Anonymkode: 41471...5b2

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det netyr at han er ute etter uforpliktende sex.

ja det var det jeg tenkte, men det var ikke akkurat det jeg mente da. 😛

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ja det var det jeg tenkte, men det var ikke akkurat det jeg mente da. 😛

Hvis du mener noe annet kan du ikke gå rundt grøten. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis du mener noe annet kan du ikke gå rundt grøten. 

Jeg mener jo bare at jeg er ikke ute etter å hoppe inn i et forhold asap heller, for det er jeg virkelig ikke, jeg er mer ute etter å date og bli kjent. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener jo bare at jeg er ikke ute etter å hoppe inn i et forhold asap heller, for det er jeg virkelig ikke, jeg er mer ute etter å date og bli kjent. 

Herregud. 

Hvorfor er det et problem for deg å si at du ikke er ute etter uforpliktende sex?

Det skinner jo så innmari gjennom at du ikke takler ONS e.l, selv om du prøver å overbevise deg selv om det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal man si.. jeg er alltid sånn ehh jeg veit ikke. Men sannheten er at på sikt så ønsker jeg meg en samboer, men jeg gidder jo ikke å gå for hardt ut. Jeg ønsker å date casual og se om jeg kan finne en slags match, og om du blir kun et ligg som et gjensidig og fint, så er ikke det helt feil heller. Men jeg bare hater det spørsmålet, og føler det ofte kommer fra folk som bare vil ha ons, og jeg gidder ikke å gå inn for det.

Jeg fikk det spørsmålet nå og fikk meg til å si "jeg tar det som det kommer" og han svarte "niiice 🤩" hva søren skal det bety? 😩🙈 gir opp. 

Ja, tipper han her tror du er med på ons. 

Jeg ville svart noe sånt som "jeg kjenner det igjen når jeg ser det".

Anonymkode: 06977...278

AnonymBruker
Skrevet

Når du svarer sånn så tolker nok mange det som at du er åpen for ons/ff og ikke er spesielt seriøs. Det tiltrekker seg de som er useriøse selv og avskrekkende for de som faktisk er ute etter kjæreste selv. 

Om du er ute etter å date og bli kjent så si det, og at du håper det kan utvikle seg til ett forhold etterhvert. 

Anonymkode: e57a2...524

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Skriv det da, hvis det er det du vil.

Du overtenker dette her.

Anonymkode: f5183...4aa

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. 

Hvorfor er det et problem for deg å si at du ikke er ute etter uforpliktende sex?

Det skinner jo så innmari gjennom at du ikke takler ONS e.l, selv om du prøver å overbevise deg selv om det.

jeg har jo tidligere skrevet at jeg ikke er ute etter det i profilen. men skjønner ikke hvordan folk kan tolke absolutt alt som at jeg er ute etter det om jeg ikke sier det direkte. 

Gjest theTitanic
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tar det som det kommer betyr vel bare at du er useriøs. Du får heller si at du ønsker et varig forhold. At du ikke vil velge hvem som helst og at kjemien kan forsvinne etter noen uker ligger i kortene

AnonymBruker
Skrevet

Skriv det da, hvis det er det du vil.

Du overtenker dette her.

Anonymkode: f5183...4aa

Ja, kanskje jeg burde det..

AnonymBruker
Skrevet

Vær ærlig. Du har jo ikke bruk for menn som han der som tok uklarheten din som klarsignal til å bruke deg til sex only. Si du ønsker langvarig forhold. Hva skal du med oppmerksomhet fra han karen der? Du trenger bare én mann, han trenger kanskje sånn 500 damer..

Anonymkode: f42cc...da1

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Har funnet ut at de mennene som spør om det er gjerne de som er ute etter noe uforpliktende. Jeg har ikke uforpliktet sex, så jeg gir dem heller ikke falske forhåpninger og sier det som det er, at jeg kun er ute etter noe seriøst. 

Anonymkode: 2f962...e7f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa faktisk at jeg ikke var ute etter ons også, men da tror jeg at han tolke det som at jeg ville ha en fast FF 😂

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg derimot syns det er et glitrende spørsmål både å få og stille! 

Hvorfor lagde du deg profil på Tinder/Match/Sukker/Happn o.l. i utgangspunktet? Hva er det du innerst inne vil? 

Det er svaret du skal gi!

Om du innerst inne ønsker deg kjæreste, en/ei å dele kveldene og nettene med, dra på ferie med, kose i armkroken til, spise fredagstaco med, så skriv det. Det betyr ikke at de du møter er den rette for det du ønsker, men så har du i alle fall sagt hva du tenker. 

Er du ute etter uforpliktende bekjentskaper med sex, men åpen for at det kanskje kan bli noe mer? Svar det! 

Hvis intensjonene ikke er de samme, kaster man bare bort tiden sin mener jeg. 

De som svarer "det vet det når jeg møter den rette", svarer jo ikke på spørsmålet. Hva er det du vet når du møter den rette? At det er den rette å ha som FF?  

Anonymkode: 127fc...44d

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har (heldigvis) aldri brukt Tinder, men jeg ville ha brukt spørsmålet til å finne ut om du var ute etter et forhold eller bare å ha det gøy. Ettersom jeg ikke er interessert i "å date casual" så ville det ha vært viktig å luke ut de som er ute etter det.

M

Anonymkode: 6f7c2...079

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

"Det kan jeg ikke svare på før jeg treffer deg."

Anonymkode: 50848...441

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...