AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #1 Skrevet 12. juli 2020 Vi skal som mange andre på norgesferie og skal overnatte på campinghytter.. Trenger litt hjelp til lunsj- og middagstips som er enkelt å lage 😅 Noen som har noen lure ideer? Anonymkode: 18547...1ea
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #2 Skrevet 13. juli 2020 Hvor vanskelig kan det være? Det som er enkelt å lage hjemme er som regel enkelt på hytta også 😉 Jeg tror alle campinghytter jeg har bodd i har hatt kjøleskap og to kokeplater. I tillegg har man mulighet til å grille. Det gir uendelige muligheter... Anonymkode: a474f...222
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #3 Skrevet 14. juli 2020 Pasta bolognese, engangsgrill, chili con carne, lapskaus. Anonymkode: c4adb...568
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #4 Skrevet 14. juli 2020 Har dere kokeplater? Grill? Anonymkode: 58a7e...c0d
Jerry Lee Skrevet 15. juli 2020 #5 Skrevet 15. juli 2020 På Monday, July 13, 2020 den 5.53, AnonymBruker skrev: Hvor vanskelig kan det være? Det som er enkelt å lage hjemme er som regel enkelt på hytta også 😉 Jeg tror alle campinghytter jeg har bodd i har hatt kjøleskap og to kokeplater. I tillegg har man mulighet til å grille. Det gir uendelige muligheter... Anonymkode: a474f...222 Forsåvidt enig, men du behøvde ikke være så krass og spydig.
Meadow Skrevet 15. juli 2020 #6 Skrevet 15. juli 2020 Vi griller ofte, men vi blir fort litt matleie etter mye grillmat. Så da har vi noen gjengangere vi tyr til som er lettvint på tur: - Ferdiggrillet kylling (helst sånn fra varmdisk på Meny etc) og spiser med loff, salat og potetsalat - Spekemat, lager eggerøre og ordner et fint fat med jordbær, brød, tapenade etc - Ost og kjeks er fin kveldskos - Reker, med loff, salat, guacamole og sitron - Wraps med røkelaks, kremost/snøfrisk og salat - Karbonadesmørbrød med løk og salat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå