Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skikkelig redd jeg får det denne gangen også. Noen med erfaringer angående dette? Håper jeg ikke er dømt til et halvt år med halsbrann igjen 😭

Anonymkode: b65fb...b46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde noe helt vanvittig med halsbrann i min første graviditet, drakk gaviscon som en alkoholisert sjømann! Men i mitt andre svangerskap så hadde jeg nesten ikke halsbrann i det hele tatt, bare hvis det ble fremprovosert av f.eks enkelte matvarer som stekt kjøtt eller brun saus

Så det er håp, trenger ikke bli like ille denne gangen :) 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, skruf skrev:

Jeg hadde noe helt vanvittig med halsbrann i min første graviditet, drakk gaviscon som en alkoholisert sjømann! Men i mitt andre svangerskap så hadde jeg nesten ikke halsbrann i det hele tatt, bare hvis det ble fremprovosert av f.eks enkelte matvarer som stekt kjøtt eller brun saus

Så det er håp, trenger ikke bli like ille denne gangen :) 

Takk og pris, da er det håp 😂 Var helt krise sist! Håper jeg også slipper unna denne gangen 🤞🏼 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde konstant halsbrann i første svangerskap. Helt grusomt! Ble gravid igjen og kjøpte MASSE midler mot det på apoteket med en gang så jeg skulle ha det klar. Bortkasta penger det, for ingen av pakkene ble åpnet👍🏻 

krysser fingrene for deg også🤞🏻

Anonymkode: 66be9...6ff

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde konstant halsbrann i første svangerskap. Helt grusomt! Ble gravid igjen og kjøpte MASSE midler mot det på apoteket med en gang så jeg skulle ha det klar. Bortkasta penger det, for ingen av pakkene ble åpnet👍🏻 

krysser fingrene for deg også🤞🏻

Anonymkode: 66be9...6ff

Takk, det trenger jeg!! 😄 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var desperat første gang, og halsbrannen fortsatte i 3 år etter fødsel. Jeg fikk nexium de siste 6 ukene før termin 😅

Jeg var livredd denne gangen, men langt fra like gale denne gangen. Synd jeg bare er halvveis🙈 det kan enda komme

Anonymkode: b4c88...877

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...