AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #1 Skrevet 12. juli 2020 Skikkelig redd jeg får det denne gangen også. Noen med erfaringer angående dette? Håper jeg ikke er dømt til et halvt år med halsbrann igjen 😭 Anonymkode: b65fb...b46
skruf Skrevet 12. juli 2020 #2 Skrevet 12. juli 2020 Jeg hadde noe helt vanvittig med halsbrann i min første graviditet, drakk gaviscon som en alkoholisert sjømann! Men i mitt andre svangerskap så hadde jeg nesten ikke halsbrann i det hele tatt, bare hvis det ble fremprovosert av f.eks enkelte matvarer som stekt kjøtt eller brun saus Så det er håp, trenger ikke bli like ille denne gangen
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #3 Skrevet 12. juli 2020 2 minutter siden, skruf skrev: Jeg hadde noe helt vanvittig med halsbrann i min første graviditet, drakk gaviscon som en alkoholisert sjømann! Men i mitt andre svangerskap så hadde jeg nesten ikke halsbrann i det hele tatt, bare hvis det ble fremprovosert av f.eks enkelte matvarer som stekt kjøtt eller brun saus Så det er håp, trenger ikke bli like ille denne gangen Takk og pris, da er det håp 😂 Var helt krise sist! Håper jeg også slipper unna denne gangen 🤞🏼 Anonymkode: b65fb...b46 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #4 Skrevet 12. juli 2020 Jeg hadde konstant halsbrann i første svangerskap. Helt grusomt! Ble gravid igjen og kjøpte MASSE midler mot det på apoteket med en gang så jeg skulle ha det klar. Bortkasta penger det, for ingen av pakkene ble åpnet👍🏻 krysser fingrene for deg også🤞🏻 Anonymkode: 66be9...6ff
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #5 Skrevet 12. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde konstant halsbrann i første svangerskap. Helt grusomt! Ble gravid igjen og kjøpte MASSE midler mot det på apoteket med en gang så jeg skulle ha det klar. Bortkasta penger det, for ingen av pakkene ble åpnet👍🏻 krysser fingrene for deg også🤞🏻 Anonymkode: 66be9...6ff Takk, det trenger jeg!! 😄 Anonymkode: b65fb...b46
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #6 Skrevet 12. juli 2020 Jeg var desperat første gang, og halsbrannen fortsatte i 3 år etter fødsel. Jeg fikk nexium de siste 6 ukene før termin 😅 Jeg var livredd denne gangen, men langt fra like gale denne gangen. Synd jeg bare er halvveis🙈 det kan enda komme Anonymkode: b4c88...877
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå