Gjest Anonym nå Skrevet 7. juli 2005 #1 Skrevet 7. juli 2005 Jeg har klart å fått en rift fra der kjønnsleppene møtest helt øverst. Å så går riften nedover på begge sider av klitoris. Så det ser ut som en V. Det er veldig ubehaglig og det klør. Å visst jeg klør på det så hovner det opp å blir enda mer ømt. Når jeg vasker meg/dusjer så svir det utrolig mye når jeg vasker meg der... Noen som har tips om hva som kan hjelpe? Igår smurte jeg på sink salve. Sånn fra natusan tror jeg.. Er egentlig datteren min sin. men jeg måtte smøre på noe.
@lfa Skrevet 7. juli 2005 #2 Skrevet 7. juli 2005 Au... det hørtes vondt ut... :-? Kanskje det kan hjelpe med flytende plaster? Fås kjøpt på apoteket.
Gjest Violetta Skrevet 7. juli 2005 #3 Skrevet 7. juli 2005 Nei nei, ville ikke hatt på flytende plaster. Ville helt klart tatt en telefon til legen og hørt hva man kan gjøre.
Pussicat Skrevet 7. juli 2005 #4 Skrevet 7. juli 2005 Jeg har vært til gynekolog for dette. Har vært en del plaga med det. Det jeg fikk beskjed om av han var at jeg kunne smøre med Brulidine (den er også soppdrepende) og Silulen salve.
Gjest 050681 Skrevet 7. juli 2005 #5 Skrevet 7. juli 2005 Jeg har også vært til legen (gynekolog) for dette, men fikk ikke noen gode råd. Har ikke sopp.
Pussicat Skrevet 7. juli 2005 #6 Skrevet 7. juli 2005 Jeg har heller ikke sopp. Jeg har tynn hud som revner fort. Hvis ikke dette hjalp - noe det gjorde, så skulle jeg bli sendt til en hudspesialist.
Gjest 050681 Skrevet 7. juli 2005 #7 Skrevet 7. juli 2005 Har vært hos hudspesialist og hun sa at jeg burde holde meg unna all slags kremer og kun bruke olje når jeg vasker meg.
Pussicat Skrevet 7. juli 2005 #8 Skrevet 7. juli 2005 Jeg fikk beskjed om at jeg kun skal bruke lunket vann nedentil ved vasking. Bruker jeg noe annet får jeg sopp og irritert hud :-?
Gjest 050681 Skrevet 7. juli 2005 #9 Skrevet 7. juli 2005 Jeg fikk beskjed om at jeg kun skal bruke lunket vann nedentil ved vasking. Bruker jeg noe annet får jeg sopp og irritert hud :-? Ovenfor skrev du jo at du ikke har sopp?
Pussicat Skrevet 7. juli 2005 #10 Skrevet 7. juli 2005 Riftene jeg har av og til er ikke sopp, men sår i huden. Men jeg får sopp av såper og oljer. Såper og oljer fører også til rifter på meg. Men alle er ikke like. Håper jeg gjorde meg forstått nå?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå