Søtpotita Skrevet 7. juli 2005 #1 Skrevet 7. juli 2005 har jogga ein del dei siste 5 åra, og har ofte hatt leddhinnebetennlse (trur det er det det heiter), har no hatt ein lengre pause og kjøpt meg nye gode (dyre!) joggesko berekna på jogging på asfalt. Men no får eg så steike vondt bak, eller på innsida litt nede på leggen bak...Er vondt når eg tek på området også...kva kan dette vera? Er endå ikkje kvitt leddhinnebetennelsen sjølv om den er blitt litt mindre vond..Er ikkje leddhinnebetennelsen kun framme på leggen?
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2005 #2 Skrevet 7. juli 2005 Tipper du mener beinhinnebetennelse? Og nei, det er ikke bare på fremsiden av leggen. Min erfaring er at du tilogmed kan få smerter oppover lårene., ergo kan smertene oppstå nesten overalt på bena. Noe jævla dritt den der betennelsen! :evil:
Søtpotita Skrevet 7. juli 2005 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2005 hehe får ALDRI rett det navnet der så du kan få det overalt, ja? uffameg...det er noko skikkelig herk!! kjem til å gå stiv som ein pinne til slutt....
Tusenfryd Skrevet 8. juli 2005 #4 Skrevet 8. juli 2005 Kan også hende du sliter med akillesen din. Hadde fått det sjekket opp det der. Sånne ting har en tendens til å være langvarige når det først setter seg. Da er det vitkig med behandling og avlastning og sånn. Dyre sko, ja, mulig - men lurt av det. Skikkelig sko beregnet på ens egen kropp og bruk er en svært rimelig forsikring mot unødvendige belastningsskader.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå