Gå til innhold

Fly til England i høstferien?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva syntes dere?

er det egoistisk av meg  fordi jeg vil møte familie, eller tror dere at dette blir greit siden det er såpass "lenge til". Da snaller jeg på vegne av Korona altså😁

jeg må bestille nå om jeg skal dra (27 sep- 3 OKT)

burde jeg gjøre det? Eller vente til juleferien elr neste år?

Anonymkode: 584c8...56f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ts 

snakker*

Anonymkode: 584c8...56f

AnonymBruker
Skrevet

"Egoistisk" vil du helt sikkert bli kalt her inne. Du får legge hva du vil i det....
Problemet er at reiserådene endres jo støtt og stadig så hva som gjelder i høstferien er det umulig å vite. Du bør enten ha råd til å tape pengene du har brukt på billetter o.l eller sørge for at alt er 100% refunderbart. 
Det samme gjelder forøvrig pgså juleferien og neste år.

Anonymkode: 2c768...012

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Drit i hva andre tenker synes jeg. Hør på myndighetene og reis til England for å se familien om ting er i orden der. Det er helt opp til hver enkelte om de skal reise eller ikke. Husk smittevern og husk at det medfører en risk å reise i disse korona tidene, land kan stenge sine grenser veldig fort. Jeg planlegger selv å reise til høsten for å se kjæresten min som jeg ikke har fått sett siden mars. Anbefaler deg å vente med bookingen, det er ikke dyrt å booke til England, gjør ingenting om du venter litt. 

Anonymkode: 81d8b...d15

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

England er jo i utgangpsunktet Grønt nå, men mistenker (ta det med en klype salt, har ikke sjekket tallene for England nylig) at det er et av de landene som "såvidt" er grønt, dvs. at de nok bare er rett under grensa for å bli rødt. Jeg ville derfor ventet med å bestille billetter. Høstferien er et stykke unna ennå, mye kan skje i mellomtiden. 

Anonymkode: b7276...c6f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville også ventet med å bestille, eller bestille billetter som kan refunderes. Ingen vet hvordan ting vil bli i høstferien. 

Anonymkode: 1cd52...99f

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

England er jo i utgangpsunktet Grønt nå, men mistenker (ta det med en klype salt, har ikke sjekket tallene for England nylig) at det er et av de landene som "såvidt" er grønt, dvs. at de nok bare er rett under grensa for å bli rødt. Jeg ville derfor ventet med å bestille billetter. Høstferien er et stykke unna ennå, mye kan skje i mellomtiden. 

Såvidt jeg kan se er de under med god margin. Men kan alltid blomstre opp på enkeltsteder, som nylig i Leicester. Det er jo mange folkerike steder i England der folk bor tett. Vi skal selv til England om noen uker, men velger å ikke glede oss alt for mye for tidlig. Forblir det grønt, så drar vi. :) 

Anonymkode: d597f...0a7

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Såvidt jeg kan se er de under med god margin. Men kan alltid blomstre opp på enkeltsteder, som nylig i Leicester. Det er jo mange folkerike steder i England der folk bor tett. Vi skal selv til England om noen uker, men velger å ikke glede oss alt for mye for tidlig. Forblir det grønt, så drar vi. :) 

Anonymkode: d597f...0a7

Det er jo bra :)

Skrevet

Null stress, hadde bestillt. Dersom reiserådene endres så får du igjen på reiseforsikringen hvis du ikke ønsker å reise

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hvordan er det hvis man bare skal på dagstur til london(pga spesialist der), og landet stenger. kan dagstur turist bli nektet hjemreise

Anonymkode: b393b...7ee

AnonymBruker
Skrevet

Om landet er grønt er det jo helt greit. 

Men ville ventet med å bestille, både fordi ting kan endre seg, og fordi det stadig er endringer og kanselleringer - flybransjen er ekstremt usikker akkurat nå. 

Har bestilt meg to utenlandsturer nå de neste tre ukene. Og det tikker inn ombookinger og kanselleringer i ett da de endrer flytidene. 

Anonymkode: b64eb...2ff

• Liker 1
  • Opprett ny...