AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #1 Skrevet 12. juli 2020 Vil ikke ha noe usaklig dømming, jantelov eller spydigheter. Dette handler ikke om st en gruppe er bedre enn de andre, men hvordan vi er skapt. Jeg klarer bare ikke å jobbe bra om en plan er lagt av andre. Jeg er vist flinkere enn jeg tror når jeg bruker egne ideer og planlegger slik det passer meg. Gjør ting på min måte. Jeg slet på skolen. Men jeg bestod. Knallhardt arbeid. Men det har vært veldig vanskelig å følge en plan oppsatt av andre. Jeg skjønner liksom ikke hva jeg driver med. Anonymkode: cb37a...2b5
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #2 Skrevet 12. juli 2020 Egen mener du vel? 🤔 Anonymkode: 084be...ca7
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #3 Skrevet 12. juli 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Egen mener du vel? 🤔 Anonymkode: 084be...ca7 Ja.... jeg klarer ikke følge andres planer eller gjøre ting på andre sin måte uten å ta meg kraftig sammen. Ikke fordi de er dumme og tar feil, min måte er så mye smartere men at jeg rett og slett ikke har oversikt på en måte når det er andre som styrer Anonymkode: cb37a...2b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå