Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Hadde MA etter to letrozolkurer. Fikk beskjed om at første mens kunne være mye tyngre, og at syklusen ville være lenger sannsynligvis

25 dager etter ma fikk jeg mensen, blødde i 5 dager etter utskrapning. Første mens var lett men langvarig, nesten 9 dager, hvorav alt så og si kunne kalles spotting. 

Nå er jeg på 2 syklus etter ma, samme greia, lang og lett blødning, cd13 og kjenner eggløsning, sluttet å blø dag 10..

Har sjekket for rester og det er ingenting igjen, men denne sparsomme langvarige blødningen bekymrer meg. 

Er vant til å blø ganske kraftig i flere dager, gjerne 8, mens etter MA har syklusen gått fra 32 dager til 25/26 hvorav så og si halvparten av syklusen går med til spotting. 

Gyn sier det ikke er noe problem, men for meg virker det jo ganske ufruktbart? Føler jeg har tatt letrozol denne syklusen uten grunn.. 

Anonymkode: 9976e...d68

Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 7/12/2020 at 3:05 PM, AnonymBruker said:

Hei! 

Hadde MA etter to letrozolkurer. Fikk beskjed om at første mens kunne være mye tyngre, og at syklusen ville være lenger sannsynligvis

25 dager etter ma fikk jeg mensen, blødde i 5 dager etter utskrapning. Første mens var lett men langvarig, nesten 9 dager, hvorav alt så og si kunne kalles spotting. 

Nå er jeg på 2 syklus etter ma, samme greia, lang og lett blødning, cd13 og kjenner eggløsning, sluttet å blø dag 10..

Har sjekket for rester og det er ingenting igjen, men denne sparsomme langvarige blødningen bekymrer meg. 

Er vant til å blø ganske kraftig i flere dager, gjerne 8, mens etter MA har syklusen gått fra 32 dager til 25/26 hvorav så og si halvparten av syklusen går med til spotting. 

Gyn sier det ikke er noe problem, men for meg virker det jo ganske ufruktbart? Føler jeg har tatt letrozol denne syklusen uten grunn.. 

Jeg hadde to lette mens etter MA. Så den tredje var sykt heavy 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, annelis skrev:

Jeg hadde to lette mens etter MA. Så den tredje var sykt heavy 

Men var de lenger også? For disse er ganske lange, og det er nesten ikke blod. Jeg mistet såpass mye blod under ma at jeg måtte ha blodoverføring, men det skulle ikke ha noe å si... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...