AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #1 Skrevet 12. juli 2020 Jeg takler stress svært dårlig. Det gjør at jeg glemmer mye og kan gjøre endel feil, eks. på jobb. I det siste har det vært ekstremt. Nå er jeg redd det er en ervervet egenskap jeg har fått, og noe som vil vedvare. Jeg føler at det er blitt en del av identiteten min. Sjefen min har til og med poengtert: "du vet dette vil følge deg i karrierelivet videre også ...?". Og selvsagt er jeg klar over det. Det er akkurat det som skremmer meg. Så hva nå? Jeg har deltatt på et stressmestringskurs, men jeg synes ikke det fungerte. Nå føler jeg sårt at jeg trenger hjelp. Hvilke muligheter har jeg? Egentlig er jeg veldig "flink" av meg og jeg tror kanskje jeg legger altfor store krav til meg selv, og at jeg nå ikke føler jeg når opp. Og dette er også en ervervet egenskap. Jeg kan ikke bare lære meg å slappe av ... :( Anonymkode: fd200...f09
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #2 Skrevet 12. juli 2020 TS her. Og i tillegg: jeg sliter ekstremt med derealisering. Anonymkode: fd200...f09
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #3 Skrevet 12. juli 2020 Be en bønn. Det hjelper alltid. Anonymkode: 97945...90f
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2020 #5 Skrevet 14. juli 2020 Vi lar oss stresse i ulik grad. Du lar deg tydeligvis stresse fort. Hjelper det deg å ha det i bakhodet? "Nå er det bare hodet mitt som tuller med meg igjen. Ta det med ro, dette er ikke noe å stresse med. Det går bra." Jeg prøver å sammenligne meg med andre og tenke "Vil rolige Rolf blitt stresset nå?" Anonymkode: 4fd7c...b43 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå