AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #1 Skrevet 12. juli 2020 Dere som er medlem i vektklubb, er det verdt pengene? Eller er det like greit å laste ned en app som lifesum? Blir superduper glad for svar 😀 Anonymkode: 5ee53...019 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #2 Skrevet 12. juli 2020 Jeg var medlem i vektklubb for mange år siden, så mulig det er annerledes nå enn det var den gang Men da jeg var medlem fikk jeg utregnet hvor mange kalorier jeg skulle spise og forslag til meny. Jeg fulgte ikke den i særlig grad, men holdt meg til anbefalt kalorimengde. En gang i uken fikk jeg en standard oppfølgingsmail som ikke var personlig. Jeg fikk også tilgang til diskusjonsforumet og diverse artikler om vektnedgang. Jeg klarte å gå ned i vekt, men om det var takket være vektklubben tror jeg ikke. Nå mange år senere har jeg gått opp litt i vekt igjen og synes Lifesum funker helt fint for å ha kontroll på kaloriene. Anonymkode: 35778...c14 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #3 Skrevet 12. juli 2020 Meldte meg ut av vektklubb da jeg syns hele oppsettet der ble tungvint og rart. Bruker premium versjonen av Lifesum nå, og den digger jeg!! Finnes gratisversjon også, men premium er ikke voldsomt dyrt akkurat 😊 Anonymkode: 2649b...1cf 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #4 Skrevet 12. juli 2020 Synes vektklubb var bortkastede penger! Meldte meg inn for å få forslag til mat å spise, da jeg er ganske uoppfinnsom og blir fort matlei, men alle dagsmenyene de foreslo lå 3-400 kcal minimum over kaloribehovet de selv hadde regnet ut at jeg trengte. Så da er det like greit med lifesum som faktisk er gratis, og google etter kalorifattig mat selv... Har ikke prøvd premiumversjonen av lifesum enda, men går nok på den når jeg begynner å bli matlei igjen... Anonymkode: d75bc...22d
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #5 Skrevet 12. juli 2020 Takker for svar, da hopper jeg over vektklubb tenker jeg, og satser på lifesum, penger spart 😀 -ts Anonymkode: 5ee53...019
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2020 #6 Skrevet 13. juli 2020 Vektklubb var bra for noen år siden da de hadde mange medlemmer og forumet var veldig aktivt. Prøvde igjen for et par år siden og da var det helt dødt. Da er det ikke mye ekstra å hente der mot å bruke en app som Lifesum eller Myfitnesspal. Ikke glem at du må ha en plan for å holde vekten! Tenk langsiktig. Anonymkode: 1fffb...b3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå