Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg våknet brått i dag kl 9.30 av at naboen/qeieren av leiligheten nedenunder spilte så høy musikk at hele leiligheten min ristet, det vibrerte i sengen min og jeg kunne høre hvert ord som ble sunget. 

Han hadde koblet telefonen sin på høyttaler og når han mottok telefoner så var ringelyden like høy som musikken, og hele samtalen var på ekstremt høyt volum. 

Kan legge til at denne leiligheten er ubebodd nå og under oppussing av eieren.

De som bodde der tidligere lagde  mye bråk, og tok ikke hensyn til oss naboer siden de er ganske lytt i bygården.

Både jeg og de andre i Sameiet klagde til eier av leiligheten så de ble kastet ut, så eieren er fullt klar over at det er veldig lytt i huset. 

Jeg vet at folk må få lov til å spille høy musikk i sin egen leilighet, men det må da være mulig å ta hensyn søndag morgen?

Fordi om naboen ønsker å høre musikk på max volum, så gjør ikke jeg det🤨

Anonymkode: e7d14...f88

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg våknet brått i dag kl 9.30 av at naboen/qeieren av leiligheten nedenunder spilte så høy musikk at hele leiligheten min ristet, det vibrerte i sengen min og jeg kunne høre hvert ord som ble sunget. 

Han hadde koblet telefonen sin på høyttaler og når han mottok telefoner så var ringelyden like høy som musikken, og hele samtalen var på ekstremt høyt volum. 

Kan legge til at denne leiligheten er ubebodd nå og under oppussing av eieren.

De som bodde der tidligere lagde  mye bråk, og tok ikke hensyn til oss naboer siden de er ganske lytt i bygården.

Både jeg og de andre i Sameiet klagde til eier av leiligheten så de ble kastet ut, så eieren er fullt klar over at det er veldig lytt i huset. 

Jeg vet at folk må få lov til å spille høy musikk i sin egen leilighet, men det må da være mulig å ta hensyn søndag morgen?

Fordi om naboen ønsker å høre musikk på max volum, så gjør ikke jeg det🤨

Jeg er nabo med et nonnekloster. Hver eneste søndag presis kl 09.30 ringer de inn til kundstjeneste med: DING DONG DING DONG DING DONG DING DONG DING DING DONG. Så har de gudstjeneste som avslutter med DING DONG DING DONG DING DONG DING DING DING.

Så litt musikk en morgen overlever du. 

Anonymkode: 0b1a0...d55

AnonymBruker
Skrevet

09.30? Mange år siden jeg sov så lenge. Bare å komme seg opp.

Anonymkode: 09ca2...206

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ts her 

Jeg hadde aldri blitt nabo med et nonnekloster og jeg tåler lyd, men dette var like høyt volum som hvis det hadde stått et band i leiligheten nedenunder og spilt

• Liker 3
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nabo med et nonnekloster. Hver eneste søndag presis kl 09.30 ringer de inn til kundstjeneste med: DING DONG DING DONG DING DONG DING DONG DING DING DONG. Så har de gudstjeneste som avslutter med DING DONG DING DONG DING DONG DING DING DING.

Kirkeklokker er musikk i mine ører. Høy musikk fra naboen er det ikke.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Da bevarer han jo ikke hellidagsfreden. Ba du han om å dempe da?

Anonymkode: 8bccb...730

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skal jeg be nonnene dempe seg også da?

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg gjorde ikke det, men jeg lå hele tiden og tenkte på om jeg turde å gå ned og be han dempe musikken. Jeg hater å klage på folk som ikke selv forstår at de lager bråk.

Jeg tenker at voksne mennesker må ha såpass antenner at de tenker at de ikke kan sette i gang ekstremt høy musikk såpass tidlig på en søndag. Det var jo helt stille i bygården, fordi det bor ikke noen barn her, bare studenter og unge folk så det er ikke så mange som er oppe og jodler klokken 9:30. 

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Søndager er helligdager og da kan man ikke gjøre som man vil. Ring politiet neste gang.

I naboloven står det at man ikke skal være til sjenanse for naboer. Dette gjelder 24/7, året rundt. 

Merkelig at voksne mennesker som holder på slik ikke har satt seg inn i hva loven sier om støy. 

Anonymkode: 72338...15c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 13.7.2020 den 1.01, AnonymBruker skrev:

Såå deiiig! Elsker kirkeklokker💆🏼‍♀️

Anonymkode: bc9f0...e37

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...