Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Orker ikke mer pga alle svingningene, hn er som en bare og dalbane.... Vet aldri når det svinger.... Så slitsomt, jeg mistrives pga dette. Jeg er så lei at jeg vurderer sterkt å bare si opp, selv om jeg ikke har noe annet å gå til. Flere som bare har sluttet? Har sjef med store humørsvingninger?

Anonymkode: bd6bf...c45

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg gjorde det i forrige måned!

Fikk ny jobb på torsdag. Begynner 1 august.

Anonymkode: 516d7...2d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg gjorde det i forrige måned!

Fikk ny jobb på torsdag. Begynner 1 august.

Anonymkode: 516d7...2d2

Hva var grunnen til at du sluttet? Skal du jobbe innenfor samme bransje?:) TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i ferd med å gjøre det. Har bedt om å gå ned i stilling. Har ikke noe annet å gå til og har ikke utdanning, så må ha noe, søker selvfølgelig andre jobber. Får jeg ikke redusert stilling, sier jeg opp. Orker ikke en høst (høysesong) til med der.

Anonymkode: d3af2...fff

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i ferd med å gjøre det. Har bedt om å gå ned i stilling. Har ikke noe annet å gå til og har ikke utdanning, så må ha noe, søker selvfølgelig andre jobber. Får jeg ikke redusert stilling, sier jeg opp. Orker ikke en høst (høysesong) til med der.

Anonymkode: d3af2...fff

Vi også sliter med underbemanning, jeg gruer meg også til julestria. Har kun deltidsstilling, men når det er ferie og høysesong så må jeg jobbe 150% uten å bli spurt først. Har nå jobbet 6-dagers uker i 5 uker. 6 lørdager på rad, vi har ingen ekstra å sette inn heller siden hn ikke vil ansette ringevikar/ekstrahjelp. Nylig skjedde det noe akutt med datteren min som gjorde at hun måtte legges inn på sykehus. Var ikke mulig å bli med henne da eller være hjemme med henne i dagene etterpå. Syns det er trist at det er sånn, pappaen var selfølgelig med henne, men jeg hadde ønsket det selv. Fikk bare beskjed om at det ikke var vits i å si fra til han da han ikke kunne gjøre noe med bemanning. Ble mildt sagt sjokkert! TS

AnonymBruker
Skrevet

Dette er takket være effektiviseringen. Da er det kun de som er 100% friske som kan jobbe. Barn står i 2. rekke og her ser det ut som ikke barnevernet bryr seg. Det hele er et tragisk spill.

Anonymkode: 74bf7...ddd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...