Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fortsatt ikke fått mensen skulle hatt den igår.... tok i en tampong inatt for sikkerhets skyld men var bare litt brunt på tuppen av den 🤨 men kan d være blod etter celleprøven jeg tok på torsdag? For googla at brunt blod er gammelt blod. Og at man kan få brunaktig utflod når mannegentlig skal ha mensen om man er gravid. Håper håper 😁😁😁 men med min flaks kommer vel mensen for fullt iløpet av dagen. Har vært små kvalm i noen dager.... noe jeg ikke pleier å være. Men jeg har sykt ømme bryster og ekstremt svimmel noe jeg alltid blir før mensen 

Anonymkode: ddfc6...bee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fortsatt ikke fått mensen skulle hatt den igår.... tok i en tampong inatt for sikkerhets skyld men var bare litt brunt på tuppen av den 🤨 men kan d være blod etter celleprøven jeg tok på torsdag? For googla at brunt blod er gammelt blod. Og at man kan få brunaktig utflod når mannegentlig skal ha mensen om man er gravid. Håper håper 😁😁😁 men med min flaks kommer vel mensen for fullt iløpet av dagen. Har vært små kvalm i noen dager.... noe jeg ikke pleier å være. Men jeg har sykt ømme bryster og ekstremt svimmel noe jeg alltid blir før mensen 

Anonymkode: ddfc6...bee

Hvis mensen er sen så kan det jo hende! 😃 Ta en test! 

Anonymkode: 66aae...31f

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare ta en test?!🙄

Anonymkode: c7ee5...7b5

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Princess_81 skrev:

Håper det ☺️

Krysser fingrene for det 🤞🏼😍 

Anonymkode: 66aae...31f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...