AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #1 Del Skrevet 12. juli 2020 Tenker ikke på MA der fosteret døde tidligere. Jeg har hatt noen MA som har blitt oppdaget uke 9-13, og en som døde i uke 23. Men jeg tenker at sjansen kan være ganske liten når fosteret fortsatt lever nå, 10+6. Jeg har prøvd slike kalkulatorer med statistikk, men synes det er noe annet å snakke med ekte mennesker med ekte erfaringer. Så, noen som har opplevd spontanabort i uke 11-13? Anonymkode: d1044...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #2 Del Skrevet 12. juli 2020 Sjansen er vel rundt 2 % så da har noen opplevd det. Hvorfor trenger du å høre fra de som har vært uheldige? Anonymkode: da262...2b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 12. juli 2020 #3 Del Skrevet 12. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Sjansen er vel rundt 2 % så da har noen opplevd det. Hvorfor trenger du å høre fra de som har vært uheldige? Anonymkode: da262...2b3 Sikkert fordi statistikk kalkulator er mindre betryggende enn ekte erfaringer for de fleste mennesker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #4 Del Skrevet 12. juli 2020 Jeg har. SA 11+6. Men det er en glidende overgang mellom MA og SA, i den forstand at fosteret sjelden støtes ut umiddelbart om det dør i magen. Jeg hadde vært på UL 8+0 der hjertet slo og alt var bra, men jeg vet jo ikke når i mellom der det gikk galt. Forbi uke 10 er de meste kritiske funksjonene på plass og morkaka har tatt over, så det er absolutt overveldende størst sjanse for at det går bra nå! Lykke til 🤞❤ Anonymkode: cd0c9...f00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #5 Del Skrevet 12. juli 2020 Så liv på UL 11+6. Hørte hjertelyd 13+0. Babyen var død på UL 14+4. Så altså en MA. Hatt SA 9+5 tidligere. Men sånt skjer sjeldent da. Har fått 6 barn det har gått helt fint med. Har man sett liv på UL er det absolutt størst sjanse for at alt går bra. Anonymkode: 29696...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #6 Del Skrevet 12. juli 2020 Et familiemedlem opplevde nylig rett rundt (muligens noen dager etter +-) uke 12. Hun har opplevd det før, visstnok også da i ca samme uke. Men hun har også vært gravid og klart å båret frem 2 barn. Anonymkode: 00d3d...1b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IkkeStudentLenger Skrevet 14. juli 2020 #7 Del Skrevet 14. juli 2020 Hadde SA i uke 11+5 (kan selvfølgelig være at det egentlig var MA og døde mye før, men umulig å vite). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå