Shavasa Skrevet 12. juli 2020 #1 Skrevet 12. juli 2020 Hei! Er diagnostisert med lett pco og fikk resept på 10 dagers proverakur etterfulgt av en 4 dagers letrozolkur. Er på dag 7 idag og har fått mens! Noen som vet hvorfor det har skjedd og om jeg skal fullføre kuren? Skulle jo gå 2-3 dager etter endt kur egentlig.. Er søndag så får ikke ringe gynekolog før imorgen.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #2 Skrevet 12. juli 2020 Letrozol er vel vanlig å starte på mensdag 3? Anonymkode: 8808b...c3e
Shavasa Skrevet 12. juli 2020 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Letrozol er vel vanlig å starte på mensdag 3? Anonymkode: 8808b...c3e Skal ta fra dag 4 til 8 har jeg fått beskjed om.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #4 Skrevet 12. juli 2020 Har du begynt å blø mens du er på letrozol, eller er dette proverablødning? Er du på dag7 provera, eller dag 7 letrozol? Anonymkode: e4a86...db2
Shavasa Skrevet 12. juli 2020 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du begynt å blø mens du er på letrozol, eller er dette proverablødning? Er du på dag7 provera, eller dag 7 letrozol? Anonymkode: e4a86...db2 Er på dag 7 på provera.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #6 Skrevet 12. juli 2020 Det gjorde jeg også, selv om gyn sa det ikke skulle være mulig.. Jeg aner ikke hvordan det kan skje, får man mensen selv? Kroppen skal jo egentlig reagere når vi ikke lenger tar Provera kuren... Fikk beskjed om å regne første dag med blødning som syklusdag 1. Men vet ikke om det samme gjelder for deg Anonymkode: 486bb...eed
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #7 Skrevet 12. juli 2020 Jeg var forresten på dag 12 og skulle ta til og med dag 14 (selv om jeg begynte å blø). Så jeg startet sånn sett opp med letrozol etter Provera. Vet ikke om de bør kombineres eller om man skal slutte å ta Provera Anonymkode: 486bb...eed
Shavasa Skrevet 13. juli 2020 Forfatter #8 Skrevet 13. juli 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det gjorde jeg også, selv om gyn sa det ikke skulle være mulig.. Jeg aner ikke hvordan det kan skje, får man mensen selv? Kroppen skal jo egentlig reagere når vi ikke lenger tar Provera kuren... Fikk beskjed om å regne første dag med blødning som syklusdag 1. Men vet ikke om det samme gjelder for deg Anonymkode: 486bb...eed Fikk kontakt idag, hun sa det ikke var noe problem, bare å fortsette kuren ut og telle som blødningsdag 1. Skal begynne på letrozol dag 4 til 8,hva med deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå