AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #1 Skrevet 12. juli 2020 Hei. Dette er så dumt å spørre om 😅 men jeg må liksom bare. Snakket vi (svak) positiv her? Ikke helt kontroll på når mensen burde komme denne gangen. Sist blødning startet 12juni, men de første 4-5 dagene var såvidt blødning før det fosset over i 2 dager, og så avsluttet som vanlig. Så vet ikke om 12. Juni eller noen dager senere egentlig er start på mens. Men tok en test i dag da.. Tar ny om 2 dager.. Men nå fikk jeg nesten forhåpninger her 🙈🙈 hatt flere nagative tester tidligere😶 første gang jeg ser slik svak strek. Anonymkode: e53e9...423
Daisy_B Skrevet 12. juli 2020 #2 Skrevet 12. juli 2020 Den ser positiv ut, ja! Men det er nok lettere å se mot hvit bakgrunn. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #3 Skrevet 12. juli 2020 Den ser positiv ut for meg, gratulerer 🥰 Anonymkode: 959ba...b80 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #4 Skrevet 12. juli 2020 BEKLAGER. viste ikke det fantes samletråd. Skal prøve å fjerne denne, men går vel ikke når det er anonym 😶😶 Anonymkode: e53e9...423
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå