AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #1 Skrevet 11. juli 2020 Er det noen som har menn som har gjort litt ekstra koselig ting mens du var gravid? Tatt litt ekstra vare på deg? Har en mann som ikke har gjort så mye mer enn å sutre. Han hjelper jo til hjemme og slikt, men når han reiser seg fra stolen så reiser han seg nesten som om han var gravid. Har humørsvingninger, lett nærtagen, vondt overalt spesielt ryggen, gått mye opp i vekt, hele tiden trøtt, klager og sutrer. Hver gang han skal gjøre noe så er det et rabalder med lyder, klunking og litt stakkarslig holdning. Skulle nesten tro at han var den som bar på barnet, han har aldri vært slik før 😂 Men er faktisk drittlei denne sutringen også selv on jeg ler litt inni meg. Jeg savner rett og slett litt omsorg og at han gjør noe koselig for meg/oss. Jeg er høygravid og har vondt store deler av kroppen, halsen brenner, kroppen er tung, sover mye og alt som hører med. Men tror ikke han helt forstår. Prøver å si det uten å virke for klagende. Så har litt lyst å høre fra dere andre hvordan dere har det 😁 Anonymkode: c69be...a34
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #3 Skrevet 11. juli 2020 Mannen min er aldri sliten, og klager aldri. Kjenner jeg setter så pris på den egenskapen når jeg leser på KG. Han stryker og koser/gir meg massasje hver kveld, samt gir meg komplementer for utseendet mitt. Det settes pris på når man føler seg særs lite sexy😂 Ellers gjør han mye husarbeid, noe han alltid gjør, samt aktiviserer barna våre litt ekstra slik at jeg får hvile litt. Anonymkode: 98026...5c2 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #4 Skrevet 11. juli 2020 Helt det samme TS 😂Jeg tror nok at disse mennene våre blir påvirket av graviditeten. Når jeg ber mannen om å gjøre noe som for eks fikse en tak lampe så sier han, jeg gjør det imorgen 😕 men det skjer aldri imorgen heler ikke dagen etter imorgen men etter ei uke kanskje. blir så irritert! Anonymkode: 13919...68a 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #5 Skrevet 12. juli 2020 56 minutter siden, Guidet Kvinne skrev: Virker som om han er «med-gravid». Ja virkelig å 😂 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen min er aldri sliten, og klager aldri. Kjenner jeg setter så pris på den egenskapen når jeg leser på KG. Han stryker og koser/gir meg massasje hver kveld, samt gir meg komplementer for utseendet mitt. Det settes pris på når man føler seg særs lite sexy😂 Ellers gjør han mye husarbeid, noe han alltid gjør, samt aktiviserer barna våre litt ekstra slik at jeg får hvile litt. Anonymkode: 98026...5c2 Så herlig 😍 Heldig du. Skulle vært egne kurs for menn som man kunne meldt de på "hvordan ta vare på sin gravide kvinne" eller noe 🤔 Ja, mannen min sier at han synes jeg er sexy i ny og ne, men etterfulgt av noen rare grimaser/bevegelser som jeg ikke vet helt om er flørting eller hva det nå er 😂 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt det samme TS 😂Jeg tror nok at disse mennene våre blir påvirket av graviditeten. Når jeg ber mannen om å gjøre noe som for eks fikse en tak lampe så sier han, jeg gjør det imorgen 😕 men det skjer aldri imorgen heler ikke dagen etter imorgen men etter ei uke kanskje. blir så irritert! Anonymkode: 13919...68a Det er "godt" vi er flere 😅 Jeg satt opp en huskeliste til han hva han skulle gjøre før fødsel, han fikk gjort litt i starten, men nå har alt av fiksing stoppet opp pga hans mest sannsynlige innbilte graviditet. 😳 Ts Anonymkode: c69be...a34
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #6 Skrevet 12. juli 2020 Jeg var gravid som 19 åring, barnefar var veldig snill. Husker en gang han kom hjem og hadde kjøpt en joggedress til seg selv som ikke passet han, og han var veldig på at jeg skulle få den. Gikk mange mnd etter barnet var født før jeg skjønte at han ikke hadde kjøpt den til seg selv, men til meg, han visste bare ikke hvordan han skulle få sagt at han var lei de 2 antrekkene jeg byttet på å gå med 😂. Han visste tydeligvis å ta hensyn til en hormonell både tenåring og høygravid jente. Anonymkode: ffa9a...cc5 5
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #7 Skrevet 12. juli 2020 Han lager mat til meg, løper på butikken for meg, henter drikke til meg, forteller meg hvor sexy jeg er😅, ryddet og støvsuger og tar seg av barna. Han er verdens beste 😍😍. Anonymkode: 93687...8b6
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #8 Skrevet 12. juli 2020 Han gjør nesten alt hjemme, og klager eller furter aldri. Kan det hende at du selv har klaget mye på alt som er vondt, ubehagelig og slitsomt? For sånt blir man jo litt preget av til slutt, humøret går ned og man begynner å kjenne etter. Kanskje derfor han også har begynt? Anonymkode: c74bd...6d7
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #9 Skrevet 12. juli 2020 Alle nettene han våkner for å stryke på meg eller spør om det går bra. Men jeg vrir meg i modningsrier eller velter meg rundt for å gå på do. Halvparten husker han ikke fordi han er helt i svime, men det lyser omsorg av han 😊 Anonymkode: 2eda2...c6f 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #10 Skrevet 12. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var gravid som 19 åring, barnefar var veldig snill. Husker en gang han kom hjem og hadde kjøpt en joggedress til seg selv som ikke passet han, og han var veldig på at jeg skulle få den. Gikk mange mnd etter barnet var født før jeg skjønte at han ikke hadde kjøpt den til seg selv, men til meg, han visste bare ikke hvordan han skulle få sagt at han var lei de 2 antrekkene jeg byttet på å gå med 😂. Han visste tydeligvis å ta hensyn til en hormonell både tenåring og høygravid jente. Anonymkode: ffa9a...cc5 Så søtt 💕😅 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han lager mat til meg, løper på butikken for meg, henter drikke til meg, forteller meg hvor sexy jeg er😅, ryddet og støvsuger og tar seg av barna. Han er verdens beste 😍😍. Anonymkode: 93687...8b6 Herlig 😁💕 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han gjør nesten alt hjemme, og klager eller furter aldri. Kan det hende at du selv har klaget mye på alt som er vondt, ubehagelig og slitsomt? For sånt blir man jo litt preget av til slutt, humøret går ned og man begynner å kjenne etter. Kanskje derfor han også har begynt? Anonymkode: c74bd...6d7 Så deilig 😍 Det er fult mulig selv om jeg mener selv jeg ikke klager så mye 🤭 1 time siden, AnonymBruker skrev: Alle nettene han våkner for å stryke på meg eller spør om det går bra. Men jeg vrir meg i modningsrier eller velter meg rundt for å gå på do. Halvparten husker han ikke fordi han er helt i svime, men det lyser omsorg av han 😊 Anonymkode: 2eda2...c6f Herremin å søtt 😍 Ts Anonymkode: c69be...a34 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #11 Skrevet 12. juli 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannen min er aldri sliten, og klager aldri. Kjenner jeg setter så pris på den egenskapen når jeg leser på KG. Han stryker og koser/gir meg massasje hver kveld, samt gir meg komplementer for utseendet mitt. Det settes pris på når man føler seg særs lite sexy😂 Ellers gjør han mye husarbeid, noe han alltid gjør, samt aktiviserer barna våre litt ekstra slik at jeg får hvile litt. Anonymkode: 98026...5c2 Min mann er helt lik🙏🏼 Anonymkode: 20f46...9d9
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #12 Skrevet 12. juli 2020 Mannen min setter inn et ekstra gir når jeg er gravid 🥰 han tar gladelig 4åringen med seg ut for å jobbe på terrassen etter jobb slik at jeg kan hvile. Han har helt sluttet å "ønske" seg middager, han fortalte meg sist uke at han er fornøyd så lenge jeg spiser noe (Jeg har gått ned godt over 10% av kroppsvekten og sliter med matlyst selv om jeg er halvveis). Det betyr gjerne de samme 4 middagene om og om igjen 😅🙈 Mannen står på for å gjøre alt klart ute (kjøpte nybygg uten uteområde) før baby nr 2 kommer. Han tilpasser tempoet slik at 4åringen syns det er kjekt å være med 🥰 Jeg får alltid sove lenge om morningen hvis jeg er sliten eller sove på sofaen i helgene 😅 Han forteller meg hver dag hvor fin jeg er💕 Jeg tror jeg har skutt gullfuglen 🤭 Anonymkode: bb9a3...8fc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå