Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har sopp på grillen`? Legger dere den bare rett på eller bruker dere noen marinade på den? Håper på tips og ideer

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg bruker å fjerne stilken, og ha litt kryddersmør der. Så grille i folie. Blir kjempegodt :)

Skrevet

Jeg pleier å pensle dem med grillmarinade og legge dem rett på grillen. Eller bare naturell rett på grillen. Nam :sikle:

Skrevet

Jeg fjerner stilken, så fyller jeg den med litt hvitløk og vanlig løk, har evt. litt ost over, har på litt olje, også griller jeg den. Blir kjempe godt.

Gjest GreenSky
Skrevet

Fjerne stilk, marinere og grille i folie.

Skrevet

fjerne stilken, putte en bit fetaost oppi, og så rett på grillen :)

Skrevet

Fersk sopp innholder mye vann. Jeg foretrekker derfor bare å kryddre/evt. pensle med noe snadder (hvis det er litt kjedelig sopp), og slenge de rett på grillen (i stedet for å koke den i folie). Har du forvellet soppen derimot funker folie helt ok.

Egentlig ingen grunn til å fjerne stilken (bortsett fra plass til fyll). Alle matsoppene jeg plukker har i alle fall like spiselig stilk som hatt. Ristede kantareller, kun med litt salt og pepper - yummy B)

Forresten, prøvd å slenge noen skiver spekeskinke på grillen ? Blir saltere enn bacon når det stekes, og er perfekt som "Øl-snack" i varmen. Anbefales :)

Skrevet

Pensler med olivenolje eller marinade, og rett på grillen! Nydelig!

Skrevet

Jeg fjerner stilken, heller over olivenolje, salt, pepper og finhakket chili og steker i folie på grillen eller i stekeovnen!

Skrevet

Hvorfor fjerner dere stilken? Gjør dere det når dere bruker sopp ellers også???

Jeg trer soppen på grillspid og legger på grillen, gjerne litt pepper på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...