AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #1 Del Skrevet 11. juli 2020 Vurderer å reise til disse landene bare for å oppleve verden! Er det verdt å reise til disse landene? eller mener dere det er like greit å bare reise til Dubai feks? Anonymkode: 67bc5...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #2 Del Skrevet 11. juli 2020 Eller bali Anonymkode: 67bc5...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicathv Skrevet 11. juli 2020 #3 Del Skrevet 11. juli 2020 Bare sånn til info: Verken Bora Bora, Bali eller Dubai er land. Bora Bora er en øy og en kommune i Fransk Polynesia, som er en del av landet Frankrike. Bali er en øy og en provins i landet Indonesia. Dubai er en by og et emirat(provins) i landet Forente Arabiske Emirater. Hvordan det er å feriere der vet jeg ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 11. juli 2020 #4 Del Skrevet 11. juli 2020 Det mest eksotiske er jo Fransk Polynesia. Ulempen er jo at det er veldig langt og veldig dyrt. Akkurat Bora Bora virker også som en luksusdestinasjon (uten at jeg har vært der). Sammenligningen med Dubai skjønte jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gard Skrevet 12. juli 2020 #5 Del Skrevet 12. juli 2020 Jeg synes det var fint på Maldivene men det er ikke så mye å gjøre der (bortsett fra sol, strand og sjø). Hvis det er det du er på jakt etter, så er plassen perfekt for strendene på øya vi var på, var nydelige. Sjøen var varm med en utrolig blåfarge. Men når det er sagt, så synes jeg personlig at det er mer interessant å reise til en plass der en både kan finne en fin strand samtidig som man kan oppleve litt lokal kultur, ha friheten til å kjøpe lokal mat osv. Så da er det nok bedre å dra til f.eks. Bali og dra til Nusa Lembongan, eller dra til Koh Chang i Thailand, eller Langkawi i Malaysia etc. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #6 Del Skrevet 12. juli 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller bali Anonymkode: 67bc5...845 Bali er flott det. Men dessverre ødelagt av enormt mye turisme. Vil heller anbefale andre steder/øyer i Indonesia. Anonymkode: f4b03...a6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #7 Del Skrevet 12. juli 2020 Finnes kurs du kan ta i voksen alder når det kommer til svømming. Bare å begynne. Har noe å si om du skal bade på strand f.eks underliggende strømninger i vannet osv. du kan være komfortabel i god ståhøyde et øyeblikk, så være uoppmerksom å kanskje bli tvungen til å svømme. Kanskje lurt å holde seg til basseng? Anonymkode: b9d7e...e3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #8 Del Skrevet 12. juli 2020 Du må lære å svømme! Uansett om du skal til Maldivene eller ikke - det kan være livreddende. Hva gjør du om du går forbi et vann der et barn har falt uti? Anonymkode: 2d381...30f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #9 Del Skrevet 12. juli 2020 Jeg hadde ikke dratt til Maldivene for å oppleve verden, Maldivene var greit nok, men fryktelig oppskrytt og det blir kjedelig i lengden med mindre du er et menneske som elsker å ligge på stranda i solsteika uten å gjøre så veldig mye i løpet av dagen. Hvis du vil oppleve verden, hvorfor ikke ta en backpackertur? Det anbefales. Anonymkode: 34161...0d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Durinur Skrevet 13. juli 2020 #10 Del Skrevet 13. juli 2020 Maldivene er et ganske spesielt reisemål egentlig. Her er det egentlig lite som skjer, og mesteparten av tiden der går til folk som ligger på stranda, snorkler, eller bare slapper av og tar livet med ro. Det er en god destinasjon om du vil ha partid med en partner, selv om det også er en del som trives med å reise alene til Maldivene. Kan tippe det er litt kjedelig å ikke kunne svømme der, for det er mye av den begrensede underholdningen som baserer seg på vann; som vannscooter, snorkling, dykking osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå