AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #1 Skrevet 11. juli 2020 Jeg er 18 og skal inn i førstegangstjenesten og ønsker å bli fallskjermjeger. Har allerede vært gjennom første fase i tester som jeg bestod, og på mandag skal jeg møte på Rena leir for å begynne 4 uker med mere tester. Jeg har fått lite informasjon, men vet at selv om jeg ryker ut må jeg være der til testene er ferdig. Hva som skjer etter de 4 ukene har jeg ikke fått noe info om, hverken hva som skjer hvis jeg ryker ut eller hvis jeg klarer testene. Får jeg komme hjem en tur eller blir jeg sendt fra Rena til vanlig rekruttskole hvis jeg ikke klarer testene? Og hvis jeg klarer testene så blir jeg vel værende på Rena regner jeg med, eller får jeg en liten perm hjem? Håper noen som har vært gjennom dette tidligere kan svare meg, for det er lite informasjon å få fra Forsvaret. På forhånd takk🙂 Anonymkode: 5ef4e...a23
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #2 Skrevet 11. juli 2020 Sjekk milforum.net. Det er et eget forum for folk i forsvaret. Sikkert flere som kan gi gode svar der enn her. Anonymkode: 33410...7af
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #3 Skrevet 11. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sjekk milforum.net. Det er et eget forum for folk i forsvaret. Sikkert flere som kan gi gode svar der enn her. Anonymkode: 33410...7af Takk🙂 Anonymkode: 5ef4e...a23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå