AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #1 Skrevet 11. juli 2020 Har endelig fått litt lengde på håret, men fy f*en som det floker seg! Jeg har typisk nordisk hår, bare at det er ganske tynt/fint og bølget. Det er bleket, men er ikke noe særlig slitt, og jeg har nylig stusset tuppene. Likevel så er det et mareritt å børste det. Jeg har prøvd forskjellige typer balsam men likevel så kan jeg ikke dra fingrene gjennom håret f.eks i dusjen. Jeg har vekslet mellom å bruke MYE balsam og lite balsam, det utgjør INGEN forskjell!!!! Har prøvd de fleste sjampoene og balsamene til Joico, Sexy Hair, Redken, Hempz og Kevin Murphy... Samt Olaplex sin sjampo og balsam. Har prøvd mange hårkurer og leave-in kurer og jeg tror ikke problemet ligger der, problemet er produktene jeg bruker i dusjen. Hjelp noen????? Har i tillegg fet hodebunn men det er ikke vits i å ta hensyn til, sjampoer og balsamer utgjør ingen forskjell på dette punktet uansett. Anonymkode: 0014e...2a1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #2 Skrevet 11. juli 2020 Har også prøvd seriøst alle sjampoer og balsamer fra Kerastase. Ja, jeg har brukt mye... Anonymkode: 0014e...2a1
Blingblingtahei Skrevet 12. juli 2020 #3 Skrevet 12. juli 2020 Hår som floker seg så mye er jo gjerne i dårlig forfatning, ellers så har du mange tynne hårstrå som lett vil floke seg. Da burde det være noe du er vant til? Verre nå siden det er lengre? Jeg bruker som regel ikke dra fingrene for mye igjennom håret når det er vått, mitt floker seg også da. Men når det blir tørt så grer jeg det med fingrene, liker ikke bruke børste.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #4 Skrevet 12. juli 2020 Hei. eg har krølla/krusete hår + bleike striper: det som har fungert for meg eg denne shampoen https://www.lyko.no/syoss/syoss-schampoo-keratin-500ml?gclid=CjwKCAjwxqX4BRBhEiwAYtJX7WpD8xeV5zZrYRHmVh1oX0apYVIi0IYDuZK7Wia7my_fs04ygxq8rhoCOXwQAvD_BwE med tilhørende balsam + denne https://www.lyko.no/syoss/syoss-salon-plextreatment-100ml. Ellers børster eg håret minst mulig. Børster når eg har dusja eller prøver eg å kun dra gjennom med fingrane og evt serum for å la det få kvile. Det har hjelpt meg. Ikkje sikkert det hjelper deg. Lykke til ☺️ Anonymkode: 7bba4...0c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå