Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken seng har du/dere og er dere fornøyd? Mannen og jeg skal kjøpe ny seng, og før vi begynte å kikke syntes jeg det skulle holde å finne en mellom 16-20 tusen, men så har vi vært å kikket og prøvd, og jeg har falt hodestups for en seng til nærmere 100k Jensen Majestic Crown, en seng som er helt himmelsk å ligge i, og som ikke ser aller verst ut heller, men vi har ikke råd til den sånn det er nå, og mannen mener det er helt på tryne å bruke så mye på en seng. Jeg er eller var i hvert fall helt enig i det, men jeg sliter en del med søvnen, sliter med å sovne, er ikke uthvilt når jeg våkner, stiv i kroppen, og mye vondt i nakke og rygg. Har jo selvfølgelig blitt fortalt at det skyldes den 6000,- sengen vi ligger i.. haha, de vil jo selge. Men jeg vil gjerne at vi sparer til den sengen, mens han mener vi skal kjøpe en annen. Noen som har den aktuelle sengen eller en annen dere er fornøyd med, hvorfor er dere fornøyd/ikke fornøyd. Vi skal mest sannsynlig uansett ha en Jensen eller Wonderland.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...