Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fram til uke 14 har jeg vært en fæl, trist og dramatisk person.. mest mot mannen og klaget uendelig til venner og familien. Skapt mye drama rundt svangerskapet. Har vært ekstremt kvalm med daglig oppkast. Blødninger Og sykt trøtt. Jeg har den siste uken fått energi. Kvalmen gitt seg og jeg er så utrolig flau over meg selv  og beklager hele tiden for alt det fæle jeg har sagt til mannen. Kan virkelig ikke skjønne hva jeg tenkte på. Kan hormonene være grunnen??

Anonymkode: 9f781...3be

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan være det ja. Jeg forandret meg ikke mentalt i svangerskapet, jeg var den samme fra begynnelsen til slutten, men jeg leser om mange som blir hormonelle bomber når de er gravide. 

Anonymkode: 35ae6...ddf

AnonymBruker
Skrevet

Det kan absolutt være hormoner, ja. Selv fikk jeg svangerskapsdepresjon i første trimester, og det er ikke typisk meg å være deprimert. I andre trimester ble alt som normalt igjen. 

Anonymkode: 59e28...77d

AnonymBruker
Skrevet

Litt som med alkohol. Noen forandrer ikke personlighet i det hele tatt, mens andre blir en helt annen.

Anonymkode: 9ee18...a86

AnonymBruker
Skrevet

Søsteren min ble en skikkelig bitch da hun var gravid. Begge gangene. Helt utrolig at mannen hennes holdt ut, og det har hun sagt selv også.  Hun eksploderte av filleting. Konstant i dårlig humør. Sa sårende ting hun egentlig ikke mente. Hun synes det er flaut at hun blir sånn. Vært vondt og slitsomt.Heldigvis har det gått over så fort babyene har vært ute. Så for noen så kan hormonene påvirke veldig.

Jeg selv har heldigvis sluppet unna slike hormoner i svangerskapet 

Anonymkode: 17506...fbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...