Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 19.7.2020 den 13.19, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en reading av Phil Philips, en brite som bodde på sørlandet en stund. Jeg gikk nedover gaten og han stoppet meg og sa at han hadde beskjeder fra 3 mennesker til meg og det førte til en nesten tretti minutter lang reading hvor han ga detaljer som ikke mine nærmeste en gang vet om. Det gjaldt en krangel jeg hadde hatt og det gjaldt en abort jeg aldri fortalte noen om, det gjaldt pengebruk, en gjemt koffert, detaljer om ting jeg har gjort som jeg skammer meg for og han beskrev utseendet og klærne på disse 3 personene. Han sa ikke ett eneste ord som ikke stemte. 

Jeg betalte ikke noe for det ettersom det var fullstendig uplanlagt, men han var så ekstremt nøyaktig på så så mange ting at det overbeviste meg om at synske finnes. Jeg hadde aldri hatt noe tro på det tidligere og antok at alle sammen var dyktige cold readere, så jeg ga så lite som mulig i form av ansiktsuttrykk og kroppsspråk. 

Anonymkode: 8fa60...042

Høres ut som synsk ja. Hvordan kommer man i kontakt med han? :) 

Anonymkode: 058ad...60d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 12.7.2020 den 16.13, AnonymBruker skrev:

Så du mener at de skal jobbe gratis? Du aner ikke hva du snakker om :) Det krever utrolig mye energi å gi reading. Ingen jobber gratis ;)

Anonymkode: fa34d...372

Det gjør ikke det. leser kort selv.

Anonymkode: 30a05...f6b

• Liker 1
Skrevet
På 12.7.2020 den 16.13, AnonymBruker skrev:

Så du mener at de skal jobbe gratis? Du aner ikke hva du snakker om :) Det krever utrolig mye energi å gi reading. Ingen jobber gratis ;)

Anonymkode: fa34d...372

Er du dum?

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, mordi skrev:

Er du dum?

:yvonne: du trenger en klem, lei meg for at du ikke har hatt det bra, husk du velger ikke foreldre. 

Anonymkode: 01432...893

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

:yvonne: du trenger en klem, lei meg for at du ikke har hatt det bra, husk du velger ikke foreldre. 

Anonymkode: 01432...893

Haha. Jeg har det bare bra, Vil helst ikke ha klem i disse corona tider :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...