Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Noen som har hatt reading med en synsk hvor det har stemt?

Anonymkode: 45d9b...848

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke hatt reading. Bare tlf samtaler og tarot. Ei som la tarot på meg engang hvor alt stemte ganske bra 🙈

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare husk at hvis de tar betalt for "evnene" sine så er det svindlere.

Anonymkode: 4c3ca...f76

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Erlic skrev:

Ikke hatt reading. Bare tlf samtaler og tarot. Ei som la tarot på meg engang hvor alt stemte ganske bra 🙈

Hvem var dette?

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem var dette?

Jeg husker ikke navn desverre 😕 det var på en alternativ messe i Lillestrøm for noen år tilbake 🙈

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig😊

Anonymkode: 83589...fc4

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har hatt reading med Lena ranehag?

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener at de skal jobbe gratis? Du aner ikke hva du snakker om :) Det krever utrolig mye energi å gi reading. Ingen jobber gratis ;)

Anonymkode: fa34d...372

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så du mener at de skal jobbe gratis? Du aner ikke hva du snakker om :) Det krever utrolig mye energi å gi reading. Ingen jobber gratis ;)

Enig😊

Anonymkode: 1bed6...d6c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig😊

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Alle må betale for å leve. Ingen gidder å jobbe gratis

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

De som faktisk kan hjelpe folk jobber ikke med dette og tar betaling. Dessuten får du mer energi av å gjøre det.

AnonymBruker
Skrevet

Lilli bedriss er dyr hvertfall😳

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som faktisk kan hjelpe folk jobber ikke med dette og tar betaling. Dessuten får du mer energi av å gjøre det.

Mange av de som virkelig har evner, jobber med dette på fulltid, og hjelper mange mennesker. Mener du de burde hatt en annen full jobb i tillegg, for å tjene til livets opphold? Hvor mange tror du da har tid og overskudd igjen til å drive med dette på si? Klart de skal ha betalt for tiden de bruker på å hjelpe ukjente mennesker.

AnonymBruker
Skrevet

Enig

AnonymBruker
Skrevet

Noen er flinke, som Lena ranehag, men det er MYE humbug.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når vi først er inne på temaet, er det noen som kan anbefale en dyktig klarsynt? Som ikke er altfor dyr?

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange av de som virkelig har evner, jobber med dette på fulltid, og hjelper mange mennesker. Mener du de burde hatt en annen full jobb i tillegg, for å tjene til livets opphold? Hvor mange tror du da har tid og overskudd igjen til å drive med dette på si? Klart de skal ha betalt for tiden de bruker på å hjelpe ukjente mennesker.

Det er ingen som har evner som jobber med det. Det er bare lureri.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen som har evner som jobber med det. Det er bare lureri.

Her tar du helt feil, men jeg skjønner at du tror du har rett hvis du aldri har erfart noe annet. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg blir ekstremt svimmel og får hodepine etter bare 10 min tarot, må legge vekk kortene etter 10 min ellers er jeg tømt resten av dagen. Jeg tar ikke betalt og hjelper bare venninner innimellom, men å få mer energi av det har jeg ikke hørt om.

Anonymkode: 0d53e...c47

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir ekstremt svimmel og får hodepine etter bare 10 min tarot, må legge vekk kortene etter 10 min ellers er jeg tømt resten av dagen. Jeg tar ikke betalt og hjelper bare venninner innimellom, men å få mer energi av det har jeg ikke hørt om.

Anonymkode: 0d53e...c47

Jeg har en nær venn som har sterke healingevner, og hun har hjulpet meg noen få ganger, men hun blir så dårlig av det, hun overtar mine plager i flere dager, klarer ikke kvitte seg med det. Tenk om du, henne og andre i samme situasjon hadde klart å finne en måte å beskytte dere på❤️
Spennende at du driver med tarot! Skulle gjerne ha spurt om du hadde lyst å legge noen kort på meg, men siden du får så sterke reaksjoner, så skal jeg selvfølgelig ikke gjøre det :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...