AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #1 Skrevet 11. juli 2020 Svigerforeldrene mine er utenlanske. De har vært veldig begeistret for sitt barnebarn siden fødselen. Den første uka kom de på besøk hver dag, men så har vi greid å sette en grense på en gang i uka. Jeg har fortsatt problemer med dette. De er veldig høylytte, og snakker og klapper veldig høyt til babyen min. Jeg er redd for at det stresser babyen, for hun er ofte veldig urolig dagen etter besøk. De har også hatt lite respekt for om babyen sover eller ikke, og roper og hoier til babyen når de kommer inn døra. Samboer har prøvd å snakke med de, men det virker som de har lite respekt eller glemmer det han sier. Jeg føler meg ekstremt stresset av de, og jeg er redd for hvordan oppførselen deres kommer til å påvirke babyen min i fremtiden. Hun er rolig nå, men jeg er redd for at hun kan endre personlighet om hun blir skremt nok. Noen som har noen tips eller lignende opplevelser og kan komme med oppmuntrende ord? Anonymkode: 5c6cf...f52
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #2 Skrevet 11. juli 2020 Babyer tåler heldigvis mer enn hva vi skulle tro, og hun blir nok fort vant til støynivået til sine besteforeldre. Jeg vil tippe at det ‘ligger i kulturen‘, og da kan du se på mannen din; har han tatt skade av at hans besteforeldre sannsynligvis var likedan? Det går helt sikkert veldig bra 👍🏼 Anonymkode: 2aab8...fc7 3
Kenelz Skrevet 11. juli 2020 #3 Skrevet 11. juli 2020 Skjønner det kan vær vanskelig med en annen kultur, men nå har de oppdratt mannen din og ser ut som det har gått ganske fint med tanke på at du har et barn med han. 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #4 Skrevet 11. juli 2020 Ble slutt mellom meg og min eks pga noe av det samme. Eks svigerfar heiv feks 2.5 måneds baby opp i lufta, høyt. Samboer brydde seg ikke. Min eks ser ikke barnet i det hele tatt, og hans familie gjør det dessverre ikke heller. De bråkte masse på besøk, ropte og baby ble uvel og grein når de holdt eller kom for nær. Det var ubehagelig, og de ville ikke høre. Håper samboeren din tar det seriøst. Anonymkode: e201e...411 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #5 Skrevet 11. juli 2020 Få samboeren din til å sette krav. De roer seg to hakk eller så får de ikke komme. Du kjenner babyen din og ser når det blir for mye. Man skal ikke bare la folk overkjøre babyens følelser og behov. Anonymkode: d3f3d...7c0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå