AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #1 Skrevet 11. juli 2020 Jeg og mannen min inviterte min mor, far, bror, onkel og tante og deres tenåring på hyttetur. I tillegg har vi med oss vår 8 år gamle datter. Vi er 28 og 32 år. Hele turen har vi sponset og kostet oss 18 000. Alle, med unntak av min far har vært høflige, hjulpet til med matlaging, renhold og innkjøp. Min far klager bare og handler spesifikt inn til kun seg selv og min mor. Datteren vår på 8 hjelper mer til enn han. Vi skal være her i to dager til og jeg kjenner at dette gnager veldig og jeg vil ta det opp med han, men hvordan kan jeg gjøre det på en grei måte? Jeg elsker virkelig faren min, men han oppfører seg seriøst som en utakknemlig tenåring. Anonymkode: cfdd5...830
Gjest BethD Skrevet 11. juli 2020 #2 Skrevet 11. juli 2020 Har din far plutselig blitt sånn...? Du kjente han vel før hytteturen...?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #3 Skrevet 11. juli 2020 Akkurat nå, BethD skrev: Har din far plutselig blitt sånn...? Du kjente han vel før hytteturen...? Han har aldri oppført seg så ille før nei. Han har av Og til oppført seg småbarnslig, men nå er det som å ha en gretten tenåring i hus liksom Anonymkode: cfdd5...830
Gjest BethD Skrevet 11. juli 2020 #4 Skrevet 11. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han har aldri oppført seg så ille før nei. Han har av Og til oppført seg småbarnslig, men nå er det som å ha en gretten tenåring i hus liksom Anonymkode: cfdd5...830 Ville nok bare sagt det rett ut. Eventuelt spurt om noe plager han,siden han er så ukomfortabel og må være sånn hele tiden.... og at du merker at han er sur og utakknemlig.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #5 Skrevet 11. juli 2020 Opplevde det samme med en av besteforeldrene, på en familietur der noen la ut for alt. Utakknemlig, og gretten. Betydelig forverring av alle dårlige egenskaper. Viste seg at det var alvorlig kreftsykdom, og med det kom en ubevist endring i personligheten. Anonymkode: 39d10...9cb
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #6 Skrevet 11. juli 2020 4 timer siden, BethD skrev: Ville nok bare sagt det rett ut. Eventuelt spurt om noe plager han,siden han er så ukomfortabel og må være sånn hele tiden.... og at du merker at han er sur og utakknemlig. Takk for svar. Håper det hjelper. Kjenner at det er vanskelig å føle at jeg er så skuffa over han. Mannen er rasende, men dette er mitt ansvar. Anonymkode: cfdd5...830
Gjest BethD Skrevet 12. juli 2020 #7 Skrevet 12. juli 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Håper det hjelper. Kjenner at det er vanskelig å føle at jeg er så skuffa over han. Mannen er rasende, men dette er mitt ansvar. Anonymkode: cfdd5...830 Nei det er jo ikke ditt ansvar selv om du har bedt han med. Han oppfører seg tydeligvis helt urimelig og han bør stå ansvar for sine egne handlinger og oppførsel! fortell gjerne hvordan det gikk
Gjest Geirfuglen Skrevet 12. juli 2020 #8 Skrevet 12. juli 2020 For min del er det sånt jeg ikke brenner inne med, jeg synes det er mye bedre å snakke åpent om ting. Så jeg ville spurt om noe plager ham. At han ikke helt har vært seg selv på turen, og om det er noe galt.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #9 Skrevet 12. juli 2020 Jeg skal snakke med han i kveld tror jeg☺️ skal oppdatere dere☺️ Anonymkode: cfdd5...830
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå