Gjest ringeren Skrevet 7. juli 2005 #1 Skrevet 7. juli 2005 Mobilen streiker og jeg som har så dårlig råd. Noen som kan hjelpe meg med hvor jeg kan finne billig telefon. Gsm.no? Har ikke peiling så blir jeg sååå gla for hjelp
Cronos Skrevet 7. juli 2005 #2 Skrevet 7. juli 2005 Hvis du har bundet deg opp mot et abonnement, så kan du videreføre abonnementet og kjøpe mobil for 1 kr. Ellers kan du høre om det er noen som skal bytte ut telefonen som kan gi deg en telefon. Ellers kan du kjøpe en Nokia 1110 til 550,- Ellers kan du kjøpe en brukt. F.eks. SE T610 er ålreit, som du får billig brukt. Ellers kan du prøve å gå på hittegodsauksjon et sted.
Gjest ringeren Skrevet 7. juli 2005 #3 Skrevet 7. juli 2005 Takk for svar! Hvor får jeg kjøpt nokia 1110?
Cronos Skrevet 7. juli 2005 #4 Skrevet 7. juli 2005 Jeg tenkte på nettet: mShop, men det ser ut som den ikke er på lager. Evt. kan du gå opp noen kroner og se på denne: Nokia 3120 Men du må bare være klar over at disse billige kan ha noe begrenset funksjonalitet. F.eks. ikke blåtann, litt dårlig skjerm, ikke kamera, etc. Men de funker jo til ringing og sms.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå