Gjest Klin til Skrevet 8. juli 2005 #21 Skrevet 8. juli 2005 Ok. Liker ikke singlett, men på de varmeste dagene er det et svært behagelig plagg. Føler meg imidlertid ganske harry og at det eneste som mangler er svarte dongeribukser og en Heineken-cap. Klin til da vel - litt Harry er jo bare teit, skal det være så skal det være. På en annen side er vel svarte dongeribukser ikke helt tingen når det er på sitt varmeste? Litt mere seriøst - det finnes andre "kjølige" plagg når man av ulike grunner ikke vil / kan gå i bar overkropp.
Gjest gjest1 Skrevet 12. juli 2005 #22 Skrevet 12. juli 2005 Vel, singlett er ikke det verste. Det verste er HETEROFILE gutter som kler seg i åletrange glitrende t-skjorter (gjerne med stylet hår som de har stått foran speilet og styret med i en time). Guri jeg var sjokkert da jeg kom hjem fra det store utland og fant ut at heterofile gutter i norske småbyer hadde tatt over den stereotype homsemoten i de europeiske storbyene!!
Gjest Mito24 Skrevet 12. juli 2005 #23 Skrevet 12. juli 2005 Oppdatering: Jeg gikk med singlett i to dager. Fikk en del blikk fra jenter/kvinner, men klarte å tolke om de bunnet i lyst eller forakt. :ph34r:
Laina Skrevet 12. juli 2005 #24 Skrevet 12. juli 2005 Blir litt satt ut av dere, jeg... Er dere såååå opphengt i klesplagg når det er på sitt varmeste? Jeg har nok med å kjøle meg ned selv. Klarer nesten ikke å få med meg hva andre kler seg i... Og med tanke på det, gir jeg blanke i om menn har på seg singlet, eller går i bar overkropp. Det jeg legger merke til er de som går med jakke og bukse.
Gjest Embla s Skrevet 12. juli 2005 #25 Skrevet 12. juli 2005 Singlett er noe av det styggeste jeg ser på menn! Uansett om de er aldri så trent/brune. Det er få ting jeg syns er stygt, men menn i singlett - det fikser jeg dårlig!
Gjest Kålungen Skrevet 12. juli 2005 #26 Skrevet 12. juli 2005 Det tror jeg seriøst aldri jeg har tenkt over. Men det er vel fint på noen og mindre fint på andre, som med alt annet. Det er da ikke alle jenter/damer som kler singlet heller....
missluna Skrevet 12. juli 2005 #27 Skrevet 12. juli 2005 Syns det ser bra ut med singlett på noen.. Men på andre ser det bare harry ut. Hutter med singlett børr være litttrent så den blir intilsittende... Ellers er det fint med singletyt utenpå t-skjorte da.. men det varikke det du mente regenr jeg med
Kalas Skrevet 15. juli 2005 #28 Skrevet 15. juli 2005 Jeg synes gutter i singlet er seriøst sexy. De trenger ikke å være muskuløse, men har de tatoverte overarmer i tillegg, er jeg solgt.
Totalya Skrevet 15. juli 2005 #29 Skrevet 15. juli 2005 Synes egentlig det kommer mest an på singletten jeg. Dersom den er av den litt finere sorten, og ikke tettsittende, synes jeg det er helt greit, det er jo ikke stroppetopper det er snakk om her heller da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå