Morea Skrevet 7. juli 2005 #2 Skrevet 7. juli 2005 Vanligvis ganske rånete, men har forståelse for å få litt sol på skrotten. Men da er jo bar overkropp et bedre alternativ. :-)
Betcy Skrevet 7. juli 2005 #3 Skrevet 7. juli 2005 Vanligvis ganske rånete' date=' men har forståelse for å få litt sol på skrotten. Men da er jo bar overkropp et bedre alternativ. :-)[/quote'] :enig_animasjon:
Gjest Mito24 Skrevet 7. juli 2005 #4 Skrevet 7. juli 2005 Bar overkropp? Hvem går rundt i bar overkropp? Kunne ikke falle meg inn, ihvertfall. Spesielt ikke om man er i god form, da ser det veldig show-off ut å sprade rundt i bar overkropp.
Gjest seroxata Skrevet 7. juli 2005 #6 Skrevet 7. juli 2005 hmm... jeg har ikke sett noen som har passet det så utrolig bra enda, men skal aldri si aldri altså!
Tusseline Skrevet 7. juli 2005 #7 Skrevet 7. juli 2005 Vanligvis ganske rånete' date=' men har forståelse for å få litt sol på skrotten. Men da er jo bar overkropp et bedre alternativ. :-)[/quote'] Enig.
Gjest Milah Skrevet 7. juli 2005 #8 Skrevet 7. juli 2005 Ja, vet ikke helt jeg. Men jeg synes noen kler det bedre enn andre!
Superlammet Skrevet 7. juli 2005 #10 Skrevet 7. juli 2005 hmm... jeg har ikke sett noen som har passet det så utrolig bra enda, men skal aldri si aldri altså! Hææhæ da skulle du sett et bilde av meg fra sweden rock sånn apropos harry....
Gjest Jeezes Skrevet 7. juli 2005 #12 Skrevet 7. juli 2005 For noen idiotiske spørsmål!!! sexy eller rånete........ Spiller det noen rolle så lenge mannen er fin????
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2005 #13 Skrevet 7. juli 2005 Mer rånete enn sexy syns jeg. Bar overkropp er bedre.
Gjest Mannen Skrevet 8. juli 2005 #14 Skrevet 8. juli 2005 Hmmm... Det som er greia er at singlet er et alternativ når du ikke kan gå i bar overkropp. Om det er varmt så er det ikke alle steder det passer seg å spankulere rundt i bar overkropp - eksempelvis på restaurant. Mens dere kvinner kan å i korte, små topper o.l er eneste altrnativet for oss menn t-skjorte.
Gjest Gjesta Skrevet 8. juli 2005 #16 Skrevet 8. juli 2005 Hmmm... Det som er greia er at singlet er et alternativ når du ikke kan gå i bar overkropp. Om det er varmt så er det ikke alle steder det passer seg å spankulere rundt i bar overkropp - eksempelvis på restaurant. Mens dere kvinner kan å i korte, små topper o.l er eneste altrnativet for oss menn t-skjorte. Singlet på restaurant passer i hvertfall ikke, syns jeg. Det er forskjell på menn og kvinner der, ja!
Gjest *kosejoker* Skrevet 8. juli 2005 #17 Skrevet 8. juli 2005 Man skal jammen ha bra kropp for å kunne gå i singlet etter min mening. Styggeste jeg ser er bleke gutter som presser kroppen sin inn i en liten singlet. Men så er det derimot noe av det fineste jeg ser hvis en sommerbrun kjekkas kommer gående bortover gata og...
Gjest Mito24 Skrevet 8. juli 2005 #18 Skrevet 8. juli 2005 Ok. Liker ikke singlett, men på de varmeste dagene er det et svært behagelig plagg. Føler meg imidlertid ganske harry og at det eneste som mangler er svarte dongeribukser og en Heineken-cap.
Gjest *kosejoker* Skrevet 8. juli 2005 #19 Skrevet 8. juli 2005 Liker ikke singlett, men på de varmeste dagene er det et svært behagelig plagg. Føler meg imidlertid ganske harry og at det eneste som mangler er svarte dongeribukser og en Heineken-cap. Det har du egentlig ganske rett i. Med mindre du er av de solbrune, muskuløse, bling-blingene
Gjest Gjesta Skrevet 8. juli 2005 #20 Skrevet 8. juli 2005 Ok. Liker ikke singlett, men på de varmeste dagene er det et svært behagelig plagg. Føler meg imidlertid ganske harry og at det eneste som mangler er svarte dongeribukser og en Heineken-cap.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå