AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #1 Del Skrevet 11. juli 2020 Er snart 33, og rynkene har for fult meldt sin ankomst, sammen med små grå og en ikke like stram kropp akkurat (har barn). Liker å se på meg selv som en som har et komfortabelt og avslappet forhold til kropp, men så har jeg klart å forelske meg i en skikkelig herlig fyr på 26. Visste ikke at jeg var så selvbevisst på dette, men han ser jo så klar ut som om han ble laga i går. Med brunt hår og halvt søreuropeiske gener kommer han sikkert ikke til å få rynker før han nærmer seg 50 heller I mitt tidligere ekteskap var mannen 12 år eldre enn han jeg dater nå, og merker at jeg nesten er fristet til å gå å lete etter noen i samme alderskategori. Men så er han så utrolig søt og fin og jeg er så forelska, i han 26-åringen. Og han gir ikke tegn til å bry seg. Så på et intervju med Gry Molvær som er gift med han Hivju-fyren nettopp. Han er en del yngre enn henne, og vakre dama ser jo nå så veldig operert ut (sikker Hollywood som har gjort sitt der også, da). Vil ikke føle at jeg må endre på ting for å holde tritt fysisk, med en ungfole som bare er i sine glansdagers spede begynnelse? Kan man få kontroll på disse tankene, eller er jeg dømt til å bli et Hollywood-plastikkmonster innen neste jul? Anonymkode: ecb34...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #2 Del Skrevet 11. juli 2020 Det er ikke så mange år mellom dere. Jeg er 36, men ser en del yngre ut. Det betyr at de i min aldersgruppe vil helst pule, fordi jeg ser ung ut. Og de som vil være med meg i et forhold er i 20-åra. Har slapp mage, 15kg ekstra, pupper som har gitt barn mat. Men menn i alle aldersgrupper elsker myke meg. Håper du klarer å se din egen verdig ut over alderstegn slik at du klarer å nyte forelskelsen ❤️ Anonymkode: a725c...4ac 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #3 Del Skrevet 11. juli 2020 Just now, AnonymBruker said: Det er ikke så mange år mellom dere. Jeg er 36, men ser en del yngre ut. Det betyr at de i min aldersgruppe vil helst pule, fordi jeg ser ung ut. Og de som vil være med meg i et forhold er i 20-åra. Har slapp mage, 15kg ekstra, pupper som har gitt barn mat. Men menn i alle aldersgrupper elsker myke meg. Håper du klarer å se din egen verdig ut over alderstegn slik at du klarer å nyte forelskelsen ❤️ Anonymkode: a725c...4ac Tusen takk, ja, jeg håper virkelig det også! Jeg tror kanskje det hadde blitt litt bedre om det skjedde om noen år fra nå, men det havnet midt oppi de første store alderstegnene for meg. Må nok prøve å flytte fokus, ja. Høres ut som om du har en bra innstilling Ts Anonymkode: ecb34...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #4 Del Skrevet 11. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Tusen takk, ja, jeg håper virkelig det også! Jeg tror kanskje det hadde blitt litt bedre om det skjedde om noen år fra nå, men det havnet midt oppi de første store alderstegnene for meg. Må nok prøve å flytte fokus, ja. Høres ut som om du har en bra innstilling Ts Anonymkode: ecb34...d50 Nå er jeg betatt av en som er 10 år eldre, og jeg merker at jeg kun gleder meg til sex helt uten forbehold og bekymringer 😇 singel, skilt i 40 åra, setter nok pris på hva som helst 🙈😅😅 Jeg har vært med litt forskjellig utseendemessig opp gjennom årene, men har aldri vært sammen med, klint med, eller hatt sex med en som er overvektig. Han her er det nærmeste, fordi han har vært atlet hele sitt liv men plutselig inaktiv grunnet skade de siste 6 årene. Han er ikke overvektig, men har noen alderskg rundt midjen og hals... Jeg har like lyst fordiom 🤩 Anonymkode: a725c...4ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #5 Del Skrevet 11. juli 2020 Tja, finne seg noen på sin egen alder kanskje Anonymkode: 7eaa7...ba9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 11. juli 2020 #6 Del Skrevet 11. juli 2020 Hvis du er 32 og han 26 så er det jo bare seks års aldersforskjell så det er jo ikke snakk om noen generasjonskløft eller at dere befinner dere på vidt forskjellige stadier i livet. Og hadde aldersforskjellen vært motsatt, altså at han var eldst så hadde neppe noen tenkt over den i det hele tatt. Ikke du heller. Jeg tviler forresten på at du plutselig har blitt gammel over natten i en alder av 32 Min samboer er noen år yngre enn meg og vi har nå bodd sammen i snart 16 år uten at aldersforskjellen noen gang har vært merkbar verken i positiv eller negativ forstand. Det eneste måtte i så fall være at de fleste automatisk går ut fra at jeg er yngre enn ham og derfor tror at jeg er en del yngre enn jeg er! Du er heller ikke for gammel til å få flere barn dersom det skulle bli et tema etter hvert og kvinner lever dessuten gjennomsnittlig lenger enn menn så strengt tatt er vel aldersforskjellen helt perfekt! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #7 Del Skrevet 11. juli 2020 6-7 år er ingen aldersforskjell. Er gift med en som er 6 år yngre. Merker ikke aldersforskjellen. Tror ingen andre tenker over det heller. Men nå ser jeg mye yngre ut enn hva jeg er. Anonymkode: 363be...3b1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #8 Del Skrevet 11. juli 2020 Jeg er sammen med en som er seks år yngre og kjenner litt på det nå som jeg er 40 og rynkene rundt øynene har kommet. Men har funnet ut at kompleksene egentlig ikke har med ham å gjøre, det er mer generelt at jeg ikke er så komfortabel med at kroppen har begynt å forfalle. Tror du heller må fokusere på at han liker deg, synes akkurat du er vakker, verdt å være sammen med osv. Min er flink til å gi komplimenter og fortelle meg hvor heldig han synes han er, det hjelper selvsagt på. Fokuser på at han har falt for DEG og det at du er litt eldre antagelig nettopp er en av tingene ved deg han liker. Min sier han aldri har datet og vært sammen med annet enn litt eldre damer, sikkert noe tilfeldig, men også fordi han føler yngre blir litt umodne. Og så har han fått gråe hår før meg. 😁 Anonymkode: 40f87...477 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #9 Del Skrevet 11. juli 2020 Jeg er 40 og samboer er 31 og det er nok ingen som legger merke til aldersforskjellen mellom oss.. Ikke la sånne dumme tanker ødelegge for deg☺️ Anonymkode: 3283b...ea9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 11. juli 2020 #10 Del Skrevet 11. juli 2020 Du er 32. Ikke 52. Mye av det du tenker nå er innbilning. Jeg vet, fordi jeg har vært der selv 🙂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liljene Skrevet 11. juli 2020 #11 Del Skrevet 11. juli 2020 Dette med alder har noe å gjøre med hvordan personen behandler deg. Jeg har aldri følt meg så vakker som da jeg datet en som var 15 år yngre. Vi matchet på Tinder, og da vi møttes, så trodde han ikke det var meg, siden jeg så yngre og vakrere ut enn på bildene. På hver date følte jeg meg som verdens vakreste, og han var utrolig vakker selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #12 Del Skrevet 11. juli 2020 2 hours ago, Daisy_B said: Du er 32. Ikke 52. Mye av det du tenker nå er innbilning. Jeg vet, fordi jeg har vært der selv 🙂 Har lyste hudtypen som finnes og bodd flere år i et av verdens mest solrike land, pluss tok masse solarium på 2000-tallet, så det er nok ikke bare innbildning 🥺 Ser mange skriver her at de ser yngre ut enn de er, men det gjør helt objektivt ikke jeg. Utfordringen min blir nok å klare å gi f.. 🤔 Ts Anonymkode: ecb34...d50 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #13 Del Skrevet 11. juli 2020 Men alle skriver at de ikke kjenner på aldersforskjellen fordi de ser så utrolig mye yngre ut enn de egentlig er.. 🤔 Ønsker råd om hvordan å klare å drite i at man faktisk ser 10 år +/- eldre ut enn kjæresten. Noen her som har kjent på den følelsen, eller er det bare 40-åringer som må ta lillekarusellen på Tusenfryd her? Ts Anonymkode: ecb34...d50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #14 Del Skrevet 11. juli 2020 8 minutter siden, liljene said: Dette med alder har noe å gjøre med hvordan personen behandler deg. Jeg har aldri følt meg så vakker som da jeg datet en som var 15 år yngre. Vi matchet på Tinder, og da vi møttes, så trodde han ikke det var meg, siden jeg så yngre og vakrere ut enn på bildene. På hver date følte jeg meg som verdens vakreste, og han var utrolig vakker selv. Så spennende! 😄 Det vil jeg også oppleve! Hva skjedde til slutt? Ts Anonymkode: ecb34...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #15 Del Skrevet 11. juli 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men alle skriver at de ikke kjenner på aldersforskjellen fordi de ser så utrolig mye yngre ut enn de egentlig er.. 🤔 Ønsker råd om hvordan å klare å drite i at man faktisk ser 10 år +/- eldre ut enn kjæresten. Noen her som har kjent på den følelsen, eller er det bare 40-åringer som må ta lillekarusellen på Tusenfryd her? Ts Anonymkode: ecb34...d50 Les tråden en gang til, alle svarer ikke det Anonymkode: 40f87...477 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liljene Skrevet 11. juli 2020 #16 Del Skrevet 11. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så spennende! 😄 Det vil jeg også oppleve! Hva skjedde til slutt? Ts Anonymkode: ecb34...d50 Han studerte og siden han ikke er norsk, så ville han ikke binde seg før han fikk jobb. Jeg respekterte det. Fullstendig dramafri fyr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #17 Del Skrevet 11. juli 2020 Tror det er best å være med noen på ca egen alder. Synes det er tacky med damer som er 10-15 år eldre enn mannen. Tenker med en gang at ingen på deres egen alder var interessert i dem, så de ble en sugar mama istede. Samme med menn. Ser bare rart ut med gamliser og en ung dame. Igjen tenker man automatisk at fyren sikkert har mye penger. Det kommer jeg alltid til å mene. Du ER jo eldre, så enten lever han med det faktum eller dere går hver sin vei. Nå synes jeg ikke deres aldersforskjell var noe ekstrem da. Tenker det kan gå. Verre med ei dame jeg kjente som fant en 14 år yngre asylsøker. Ekkelt å tenke på at da han var 9 år lå hun på fødestue og fødte sønnen sin. Sjekket han opp som 18 åring når hun var over 30. Æsj. Blir så merkelig og feil med slike aldersforskjeller. Ingen harmoni i opplevelser i livet så langt. Anonymkode: 72817...88e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #18 Del Skrevet 11. juli 2020 3 hours ago, Leo said: Hvis du er 32 og han 26 så er det jo bare seks års aldersforskjell så det er jo ikke snakk om noen generasjonskløft eller at dere befinner dere på vidt forskjellige stadier i livet. Og hadde aldersforskjellen vært motsatt, altså at han var eldst så hadde neppe noen tenkt over den i det hele tatt. Ikke du heller. Jeg tviler forresten på at du plutselig har blitt gammel over natten i en alder av 32 Min samboer er noen år yngre enn meg og vi har nå bodd sammen i snart 16 år uten at aldersforskjellen noen gang har vært merkbar verken i positiv eller negativ forstand. Det eneste måtte i så fall være at de fleste automatisk går ut fra at jeg er yngre enn ham og derfor tror at jeg er en del yngre enn jeg er! Du er heller ikke for gammel til å få flere barn dersom det skulle bli et tema etter hvert og kvinner lever dessuten gjennomsnittlig lenger enn menn så strengt tatt er vel aldersforskjellen helt perfekt! Takk for oppmuntringen 😄 Ts Anonymkode: ecb34...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #19 Del Skrevet 11. juli 2020 Synes du overdriver veldig. Du er 33 og 7 år eldre enn han, det er ikke noe stor og dramatisk aldersforskjell. Det høres ut som du skulle vært 63 og han 26 ut fra måten du skriver på. Nei, slapp av og ikke fokuser på det. Hvis dere liker hverandre og har falt for hverandre, hva er problemet? Dette er hva jeg ville kalle et ikke-problem. Det er noe du lager til et problem i hodet ditt. Anonymkode: 7bbee...6d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #20 Del Skrevet 11. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Synes du overdriver veldig. Du er 33 og 7 år eldre enn han, det er ikke noe stor og dramatisk aldersforskjell. Det høres ut som du skulle vært 63 og han 26 ut fra måten du skriver på. Nei, slapp av og ikke fokuser på det. Hvis dere liker hverandre og har falt for hverandre, hva er problemet? Dette er hva jeg ville kalle et ikke-problem. Det er noe du lager til et problem i hodet ditt. Anonymkode: 7bbee...6d4 Ja, er helt enig i at det ikke er noe reelt problem. Er nok aldringskompleksene mine jeg må få kontroll på. Godt å se at mange ikke tenker på det i det hele tatt i alle fall. Ingen som har opplevd å bli mer selvbevisste på en nagativ måte ved å date en yngre? Ts Anonymkode: ecb34...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå