Gå til innhold

Barn som er redd for regn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ungen min er redd for regn... Han er tre og et halvt år, og nekter å være med ut når det regner... Det regna da vi skulle dra for å handle mat i dag, og tro meg, det var et mareritt å få ham med ut... Jeg har spurt ham om hvorfor han hater regn så mye, men han svarer ikke... Han er ikke redd for å bade i vann, det er bare regn han er redd for... Hvordan kan jeg sette en stopper for dette? Er det bare en fase, tror dere?

Anonymkode: 2eb06...068

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å gjøre noe hyggelig ute når det regner?

Gode klær så det ikke blir vått og kaldt. 

AnonymBruker
Skrevet

Er bare en fase. Kanskje gjøre det til noe gøy ved å ta på regntøy og hoppe i vanndammer. Ellers må du bare dra han med ut. Må man ut så må man ut. Mat må man ha. 

Anonymkode: 68f2e...6e6

• Liker 2
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Godt regntøy og gode støvler. Gjerne barnevaderen. Og ut å hoppe og plaske i vannpytter😃

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

feil tråd.

Endret av AthenaRavenLuna
AnonymBruker
Skrevet

Går han i barnehage? Da må han vel være ute i all slags vær?! Hvordan går det?

Anonymkode: dd882...aae

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var det da jeg var barn. Jeg husker det ikke selv mer, jeg var på samme alder som sønnen din. Men det var i hvert fall en fase som gikk over. Ganske raskt, tror jeg, men foreldrene mine husker det godt i og med at det var relativt upraktisk. Jeg fikk en veldig fargerik paraply, og ble lokket til å gå ut i regnet med den. 

Anonymkode: 032b2...a6f

AnonymBruker
Skrevet

Paraply og regnklær på dere begge. Også går du frem som et godt eksempel med plasking 💧💧💧

Anonymkode: 14be7...33d

Skrevet

Dere bor ikke i Bergen, eller på Vestlandet, forstår jeg? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...