Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei
Jeg gikk "ekte" overtid med førstemann (altsa over uke 42, vet mange kaller det overtid èn dag over termin 😂😂😂😂😂)
Dere som har gått like lenge med første, når kom nr 2? 
Er det håp om at jeg spontant går i fødsel denne gangen?? (måtte igangsettes 12 dager over sist) 😗
Hilsen utålmodig gravid 40+1

Anonymkode: 183a1...15e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fødte akkurat en uke over termin med første, og 4 dager før med andre. Spent på tredje nå!

Anonymkode: 2a488...c71

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fødte 3 uker før med førstemann, og 5 dager etter termindatoen med andremann. Så det trenger ikke bli likt 😊 

Anonymkode: d3e46...4b2

AnonymBruker
Skrevet

9 dager over med første og 5 dager før med 2.. Begge var omtrent lik i vekt og lengde 

Anonymkode: 0f859...338

Skrevet

Igangsatt i 14 dager etter termin med første, andre kom 14 dager før termin. Blir spennende å se når tredje kommer. Kanskje på termindagen 😂😇

Skrevet

Ble satt igang 8-9 dager på overtid med første. Andre kom av seg selv dagen før termin 

AnonymBruker
Skrevet

Med første gikk jeg 10 dager over, og andre kom 5 dager før.

Anonymkode: ee434...88f

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, Visla skrev:

Ble satt igang 8-9 dager på overtid med første. Andre kom av seg selv dagen før termin 

Det er ikke overtid. 

Anonymkode: 154f9...e20

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Igangsatt 11 dager etter termin med første, og jaggu ble jeg igangsatt 11 dager etter termin med nr 2 også. Det skal sies at fødsel nr 2 var hundre ganger bedre og mye raskere:-) 

Anonymkode: 03c7b...0f5

AnonymBruker
Skrevet

Fødte første spontant 10 dager før termin, men nå er jeg 1 dag over termin med nr to. Håper på fødsel snart😊 jeg trodde nr to skulle komme enda tidligere, så har vært klar for fødsel lenge nå.

Anonymkode: cd688...929

AnonymBruker
Skrevet

Ble satt i gang 14 dager over termindato med første, gikk i fødsel av meg selv 3 dager over termindato med andremann (tredje ble satt i gang 1 dag over termindato). Helt forferdelig å gå så langt over termindato, håper du slipper det en gang til, TS. 

Anonymkode: 9d9e8...e1b

AnonymBruker
Skrevet

14 dager over med både 1 og 2, men tredje kom utrolig nok 14 dager før!

Anonymkode: fb6cd...285

AnonymBruker
Skrevet

Min mor fikk meg tre måneder før termin og min bror to uker etter termin, ikke alltid noe logikk på det her

Anonymkode: ba96f...732

Skrevet

Jeg gikk 7 dager over med første. Alle i min familie har født før tiden så jeg var optimistisk med nummer 2! Hun kom 3 dager etter termin 😂

AnonymBruker
Skrevet

Min eldste ble født 14 dager over termindato. Andremann kom 3 dager før termindato. 

Anonymkode: d94b7...07f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...