Gjest s-t Skrevet 7. juli 2005 #1 Skrevet 7. juli 2005 Hvordan kan jeg vite om samboer har slått seg til ro med meg eller om dette er en epoke i hans liv. Jeg syns han henger seg opp i noen saker som han ser som mangler hos meg og jeg lurer ofte på om det engang kommer til å bli avgjørende. Er redd for å ta feil av seriøsitet i hans følelser slik som jeg tror tidligere kjærester har gjort. Hun ene trodde de var gifte klare og hun andre trodde de var familie klare. Jeg har litt lyst til å stille han til veggs men hvordan gjøre det. Selvom vi har det bra så ønsker jeg heller å dele disse årene med en som helt klart har samme mål som meg og som vil forplikte seg til ett liv sammen enten som gifte eller samboende. Vil ikke føle som om dette er en tilfeldig epoke. Noen råd?
Gjest Bellatrix Skrevet 7. juli 2005 #2 Skrevet 7. juli 2005 Spør hvilke tanker hun har om fremtiden.
Gjest Gjestus Skrevet 7. juli 2005 #3 Skrevet 7. juli 2005 Spør hvilke tanker hun har om fremtiden. Eller han?
Gjest Bellatrix Skrevet 7. juli 2005 #4 Skrevet 7. juli 2005 Eller han? Ja, jeg leste visst litt feil.
Gjest GreenSky Skrevet 8. juli 2005 #5 Skrevet 8. juli 2005 Den som spør får svar. Gjør som det ble foreslått ovenfor. Dersom du får et luftig svar, forteller du hva du ønsker deg av framtiden og partneren din. Har dere ikke like forutsetninger, så... Vel, da vet dere jo det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå