Gjest 652 Skrevet 7. juli 2005 #1 Del Skrevet 7. juli 2005 Skal søke husvære for kommende studieår men vet naturligvis ennå ikke hva jeg kommer inn på. Går det an å søke bolig på to steder samtidig? Antar det er først når man bekrefter studieplassen at man binder seg til en kontrakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 7. juli 2005 #2 Del Skrevet 7. juli 2005 Å søke skader ikke (hvis du kan søke før du har fått tildelt skoleplass?), men jeg ville ikke skrevet kontrakt før jeg hadde fått bekreftet skoleplass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 652 Skrevet 7. juli 2005 #3 Del Skrevet 7. juli 2005 Ser ut til at det er fritt og søke ja, også må du bekrefte studieplassen din innen en viss dato for at de skal behandle søknaden din. Men en venninne av meg søkte studentbolig(hun vet naturligvis heller ikke om hun kommer inn), og fikk beskjed om å skaffe depositum innen et par dager for at de skulle få leiligheta. Trodde ikke det var lov før kontrakten ble inngått jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pleier Skrevet 7. juli 2005 #4 Del Skrevet 7. juli 2005 Det er nok lov ja. Men skal du ikke ha den leiligheten du har betalt depositum på så vil de betale tilbake depostitumet. Det er iallefall sånn det fungerer i studentskipnaden her i området. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ananas Skrevet 7. juli 2005 #5 Del Skrevet 7. juli 2005 Leie av studentboliger følger samme lovverk som andre utleieboliger. Du er ikke bundet før du har skrevet kontrakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå