AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #1 Skrevet 11. juli 2020 Vi har hatt en uke med rart humør. Litt distanse. Bok om kvelden, lite kos, ingen sex. I dag tidlig sa jeg: Skal vi stå opp. Han sa nei og la hånden mellom bena mine, fingret meg. Vi har ferie, sa han, og snudde seg. 69. Ereksjonen foran munnen min, hodet hans mellom bena mine. Han beveget hoftene mot munnen min. Litt senere trengte han inn i meg, knullet meg, fikk utløsning. Han hvilte litt og fortsatte, kom en gang til. Det gikk for meg også, på slutten. Han var smørblid etterpå. Anonymkode: 4bada...c72
Bamseklemmer Skrevet 11. juli 2020 #6 Skrevet 11. juli 2020 31 minutter siden, Missk89 skrev: #runketråd Hva har det å si for deg for deg, er du missunnelig på andres nytelser? Kan gjerne innrømme at jeg fikk kribling i shortsen her jeg sitter på svaberget, om jeg ronket eller ei har jo du ikke noe med😂😘
Bamseklemmer Skrevet 11. juli 2020 #7 Skrevet 11. juli 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gikk for meg også, på slutten. Han var smørblid etterpå. Du verden for ei dame, du kan iallefall kunsten å gjøre mannen din smørblid... Kan ikke se noe rart i det, kanskje rarere hvis du ikke har gjordt det😅
Missk89 Skrevet 11. juli 2020 #8 Skrevet 11. juli 2020 20 minutter siden, Bamseklemmer said: Hva har det å si for deg for deg, er du missunnelig på andres nytelser? Kan gjerne innrømme at jeg fikk kribling i shortsen her jeg sitter på svaberget, om jeg ronket eller ei har jo du ikke noe med😂😘 Kjempe misunnelig... 99.9% av oss her inne som har et greit sexliv poster det hvertfall ikke inne på et forum og synes det er rart 😂🤣 1
Hunmedham Skrevet 11. juli 2020 #9 Skrevet 11. juli 2020 Var poenget at dere hadde hatt en dårlig uke, du ville stå opp, han bestemte noe annet, trengte inn i deg med fingrene og deretter tok deg to ganger..? Var det ikke helt greit, syntes du - eller misforstår jeg nå? Forvirret. 1
Bamseklemmer Skrevet 11. juli 2020 #10 Skrevet 11. juli 2020 1 time siden, Missk89 skrev: Kjempe misunnelig... 99.9% av oss her inne som har et greit sexliv poster det hvertfall ikke inne på et forum og synes det er rart 😂🤣 😂😂neida, var litt fleip bare... jeg ønsker deg et godt sexliv i sommer🎶🧡
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå