Gjest humbro Skrevet 7. juli 2005 #1 Skrevet 7. juli 2005 Jeg begynner skole til høsten (voksenopplæring), og har snakket med tre jeg skal begynne i klasse med. De sa at de får dekket både skolebøker, busskort og sikkert det skolen koster (det vet jeg ikke for sikkert) av aetat. Hvorfor får de det? Kan jeg også få det, eller er jeg for ung (jeg er 20)?
Teddy Skrevet 7. juli 2005 #2 Skrevet 7. juli 2005 Jeg begynner skole til høsten (voksenopplæring), og har snakket med tre jeg skal begynne i klasse med. De sa at de får dekket både skolebøker, busskort og sikkert det skolen koster (det vet jeg ikke for sikkert) av aetat. Hvorfor får de det? Kan jeg også få det, eller er jeg for ung (jeg er 20)? Det kan høres ut som de har yrkesrettet attføring. Det får du når du har vært sykmeldt ett år og ikke kan fortsette i jobben du hadde. Eller noe sånt
Gjest Humbro Skrevet 7. juli 2005 #3 Skrevet 7. juli 2005 Ja, kanskje det. Men da synes jeg det er rart at de spurte om jeg også fikk det dekket av aetat. De jobber som vikar på et sykehjem, og jeg vet ikke hva de har jobbet med før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå