Gjest alfa-alfa1 Skrevet 7. juli 2005 #1 Skrevet 7. juli 2005 Sitter akkurat nå å prøver å tenke ut hvordan jeg skal lage sangheftet til bryllupsfesten? Hvilke format har dere brukt? a4, eller a4 brettet i 2 , eller andre gode ideer?
Gjest lindas Skrevet 7. juli 2005 #2 Skrevet 7. juli 2005 hvis vi skal ha sang hefte blir det nok i A5 format (er vel det som er halv A4...), enkle ark i dette formatet so jeg setter sammen... tror at hvis man bruker dette formatet, blir ikke sangheftet en så synlig del av bordpynten... alle sangene kommer til å bli trykket på samme type papir som innvitasjoner,menyer osv... framsiden plir også den samme som er på det andre.
rutti Skrevet 7. juli 2005 #3 Skrevet 7. juli 2005 vi skal ha a 4 brettet på langs, sånn at det IKKE blir en del av bordpynten.. Og det er dessuten mye lettere å dekke da, slipper ha det under tallerkenen, kan ligge ved siden av
Blueberry Skrevet 7. juli 2005 #4 Skrevet 7. juli 2005 Vi skal ha A4 format på sangheftet. Da er det ingen problem når folk kommer med sanger, for de tenker vanligvis A4. Pluss at da får du hele sanger med lang tekst på 1 side. I tillegg kan du gjerne ha litt større skrifttype, med hensyn til de svaksynte. Tror vi legger sangheftene på stolene.
Lillepusen Skrevet 7. juli 2005 #5 Skrevet 7. juli 2005 Å legge dem på stolen var en god idé!! Vi skal nok også ha A4, men hadde egentlig tenkt å legge dem under tallerknene... Er det noe problem egentlig da? Skal lage forside selv tror jeg. I samme farge og papir som invitasjonene. Men selve sangene trodde jeg ikke vi skulle se egentlig jeg... litt sånn hemmelighetskremmerier...?!
Gjest lindas Skrevet 8. juli 2005 #6 Skrevet 8. juli 2005 vi skal ha A4 format på sangheftet. Da er det ingen problem når folk kommer med sanger, for de tenker vanligvis A4. Pluss at da får du hele sanger med lang tekst på 1 side. I tillegg kan du gjerne ha litt større skrifttype, med hensyn til de svaksynte. Tror vi legger sangheftene på stolene. hos oss skal ev sanger leveres til toastmaster,som skriver de ut på nytt i riktig skrift type,str og på riktig papir... syntes egentlig dette sangheftet er til bry... uansett om vi legger den på bordet (under tallerken) eller på stolen, så kommer det jo ikke til å bli der lenge... de "roter" liksom til så... finne en måte å få det til på så de ikke trenger å ppå bordet i det hele tatt... TIPS?? men det er lenge til enda, detaljer... (og jeg håper egentlig jeg slipper å ha det, at folk "glemmer" sangene til oss... er egentlig motstander av de rosa og gule, men det kan man jo ikke si høyt... da hadde vi fått mange gamle tanter på nakken da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå